Merhaba
1 Excel dosyasında yaklaşık 150 kişiye ilişkin veri var, bu veriler satirlar içerisinde 8 hücrede(sıra no, kişi, tarih, iş sayısı, şehir adı, tutar, kdv, adres, ) yer aliyor,
a kişisi icin sadece 1 satır varken b kişisi icin 5 satır olabiliyor, yani satır sayısı kişiye göre degisiyor, ilk satirda başlıklar var,
ben bu verileri ilgili kişilerle paylaşmak istiyorum ama birbirlerinin verilerini görmemeleri lazim,
Bu nedenle hızlı bir sekilde 1 excel dosyasindan 157 excel dosyasi oluşturup herkesin verisini ayri excel dosyalarina alabilme imkanım var mi? İlk satırlar tum excel dosyalarinda başlık olarak sabit olmali diğer satırlar sadece 1 kisiye ait veriyi içermeli,
Teşekkür ederim.
1 Excel dosyasında yaklaşık 150 kişiye ilişkin veri var, bu veriler satirlar içerisinde 8 hücrede(sıra no, kişi, tarih, iş sayısı, şehir adı, tutar, kdv, adres, ) yer aliyor,
a kişisi icin sadece 1 satır varken b kişisi icin 5 satır olabiliyor, yani satır sayısı kişiye göre degisiyor, ilk satirda başlıklar var,
ben bu verileri ilgili kişilerle paylaşmak istiyorum ama birbirlerinin verilerini görmemeleri lazim,
Bu nedenle hızlı bir sekilde 1 excel dosyasindan 157 excel dosyasi oluşturup herkesin verisini ayri excel dosyalarina alabilme imkanım var mi? İlk satırlar tum excel dosyalarinda başlık olarak sabit olmali diğer satırlar sadece 1 kisiye ait veriyi içermeli,
Teşekkür ederim.