merhabalar..
benim $imdi 2 tane dosyam var 1.xls 2.xls bu 1.xls de girdiğim veriler var.. ve ben bunları girdiğimde 2.xls deki hazırladığım tabloya otomatik olarak kendisini yazmasını istiyorum belirttiğim yerlere bununla ilgili ne yapabilirim yardımcı olursanız sevinirim...
(yani 1.xls nin a2 sütununa 10 yazdığımda 2.xls dosyasının b25 nolu sütununada yazmasını istiyorum)
herkeze iyi çalı$malar...
benim $imdi 2 tane dosyam var 1.xls 2.xls bu 1.xls de girdiğim veriler var.. ve ben bunları girdiğimde 2.xls deki hazırladığım tabloya otomatik olarak kendisini yazmasını istiyorum belirttiğim yerlere bununla ilgili ne yapabilirim yardımcı olursanız sevinirim...
(yani 1.xls nin a2 sütununa 10 yazdığımda 2.xls dosyasının b25 nolu sütununada yazmasını istiyorum)
herkeze iyi çalı$malar...