Excel ile ilgili acemi bir kullanıcı olarak uzman birinden bu konu hakkında bilgi alabilrsem çok mutlu olucam....
Mevcut sorunum.. şriketimizin farklı yerlerden günlük – haftalık ve aylık olarak raporlar gelmektedir... Biz bunları bir excel dosyası altında hepsi için ayrı excel dosyası altında sheetler seklinde arşivliyoruz. Fakat benim sorunum.. Bu raporlardan ( ayni özellikte olup farklı tarihte gelen ) herhangi 2 tanesi arasindaki değişim farklarını incelemek istediğimde nasıl yapabileceğimi bilmiyorum.. yani 2 farklı tarihte gelen 2 farklı sheet halinde kaydedilmiş raporun tek bir ekranda sadece farklarını karşılatırabileceğim herhangi bir formül yada farklı bir yol ile karşılatırmasını yapma şansım varmı bu konu hakkında yardımcı olursanız çok sevinirim İyi çalışmalar
Mevcut sorunum.. şriketimizin farklı yerlerden günlük – haftalık ve aylık olarak raporlar gelmektedir... Biz bunları bir excel dosyası altında hepsi için ayrı excel dosyası altında sheetler seklinde arşivliyoruz. Fakat benim sorunum.. Bu raporlardan ( ayni özellikte olup farklı tarihte gelen ) herhangi 2 tanesi arasindaki değişim farklarını incelemek istediğimde nasıl yapabileceğimi bilmiyorum.. yani 2 farklı tarihte gelen 2 farklı sheet halinde kaydedilmiş raporun tek bir ekranda sadece farklarını karşılatırabileceğim herhangi bir formül yada farklı bir yol ile karşılatırmasını yapma şansım varmı bu konu hakkında yardımcı olursanız çok sevinirim İyi çalışmalar