access raporu excele aktarma

Katılım
19 Ocak 2006
Mesajlar
28
arkadaşlar merhaba ekte dosyamda aylık sarf raporu diye bir raporum var bu rapora diğer raporları alt rapor olarak yerleştirmiştim.

ama ben bu aylık sarf raporunu excel olarak almak istiyorum yani aylık sarf raporundaki tüm alanları exel aktarmak istiyorum. yardımcı olursanız sevinirim.
 
Katılım
9 Ocak 2007
Mesajlar
33
Excel Vers. ve Dili
2003
Cevap

Private Sub Komut70_Click()
On Error GoTo Err_aktar

Dim Klasor As String
Klasor = CurrentProject.Path & "\Evrak.xls"
If MsgBox("Verileri Excele aktarmak istiyor musunuz? ", 36, "evrak.xls 'ye aktarılacak") = 6 Then

DoCmd.TransferSpreadsheet acExport, 8, "DEFTER KAYIT", Klasor, True, ""
MsgBox "Evrak.xls ismiyle EVRAK KAYIT PROGRAMI\dosyasının içine Aktarma işlemi tamamlandı..", 0, "VERİ AKTARIMI"

Exit_aktar:
Exit Sub

Err_aktar:
MsgBox Error$
Resume Exit_aktar

End If

End Sub



buradaki evrak yazan yerlere kendi tablo adını yaz tamam.
 
Katılım
16 Kasım 2005
Mesajlar
1,090
Excel Vers. ve Dili
Access 2002
valla bu yöntemle excel'e değil hiç bir yere veri alamazsın gibi geliyor bana yani excel için kaynak tablon bile yok elide yada sorgu her neyse...
öncelikle harcama kalemlerini bir tek sorguda birleştirmen ve bunu gerekli ise tablo yapma sorgusu ile yeni bir tabloya aktarman ve oradan da kaynak olarak bu tabloyu gösterip yukardaki kodlarla yeni bir excel sheet sayfasına verileri aktarman gerekli sanırım...

kolay gelsin .
 
Üst