Access ten Excel e Data Göndermek

Katılım
5 Ocak 2007
Mesajlar
138
Excel Vers. ve Dili
2007 English
Merhaba Arkadaşlar,
öncelikle yeni yılınızı kutluyorum. inşallah 2008 tüm dünya için huzur ve barış dolu geçer.
sizlerden yardımınızı beklediğim konu Access te oluşturduğum bir Özet tabloyu Excelden yönetip gelen sonuçları Excel e aktarabilir miyim. Bunu Excel in içerisinde yapabiliyorum. örneğin "a" sayfasındaki bir pivotun filtrelenmiş alanlarını "b" sayfasında kendi oluşturduğum bir listeye göre değiştirebiliyorum.
Aynı olayı Excel ve Access arasında da yapabilir miyim.
Böyle birşeye ihtiyaç duymamın nedeni kullanacağım data nın excel in sınırlarını bayabir aşması. Aslında 65536 yı aşan datadan excel 2007 de oluşturulmuş bir pivotu Excel 2003 te çalıştırabilirsem buda benim için fazlasıyla yeterli olur. Hatta Excel 2007 deki Pivotu 2003 ten yönetip data alabilirsem buda aynı kapıya çıkar.
Hepinize Teşekkürler.
 
Katılım
2 Mart 2006
Mesajlar
501
Excel Vers. ve Dili
2003 türkçe
access teki taploya kaydettiğiniz verileri excele aktarabilirsiniz bunun için formun üzerine bir buton oluşturun tıklandıgında olay yordamına aşagıdi kodu yapıştırın benim butonun adı Komut11 sizin butonun adıyla degiştirin raporun adıda Vakıfbank sizin raporun adıylada degiştirin

Private Sub Komut11_Click()
On Error GoTo Err_Komut11_Click

Dim stDocName As String

stDocName = "Vakıfbank"
DoCmd.OutputTo acReport, stDocName

Exit_Komut11_Click:
Exit Sub

Err_Komut11_Click:
MsgBox Err.Description
Resume Exit_Komut11_Click
End Sub
 
Katılım
5 Ocak 2007
Mesajlar
138
Excel Vers. ve Dili
2007 English
Teşekkürler ama access te kuduğum pivotu excelden değiştirmem mümkün değil galiba.
 
Katılım
4 Eylül 2007
Mesajlar
22
Excel Vers. ve Dili
emekli commore 64 cülerden
office 2007 ile halen flash diskde çalışıyorum access ve excel hastası
ACCSESS den EXCEL e BİLGİ ATMAK

siz yanılmıyorsan 2007 de çalışıyorsunuz ve access deki bilgilerinizi satır sayısı ve SÜTUN sayısı ne olursa olsun bu defa excele atacaksınız öylemi bunun için bunun kısa yolu access de dış veri kısmında ver kısmındaki excel veya dbf v.b. diğer şekillerde olarak kayıt edebilirsiniz excel veya dbf v.b. diğer şekillerde kayıt edilen tabloyuda bu defa access deki dış veri al kısmından istersen excel veya dbf olarak alırsın veya ACCSESTE YAZILANLARI EXCELL DE HEMEN GÖRMEN GEREKİYORSA O ZAMAN TABLOYU VEYA SORGUYU BAĞLAMAN GEREKECEK ;ha bu arada sorgu tablosu oluşturmanız halindede aynı şekilde aynı işlemleri yapman gerekir...umarım bu bilgi yeterli olur ve dbf ve mdx konusunda bilgisi olan arkadaşlar da buradan bizlere biraz daha yardımcı olurlar kod lama konusunda ise bir bilgim yok...selamlar

öğrenmenin yaşı yok ...:lol:
 
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
83
Ben de Accessden seçmeli olarak excele gönderme yaptım. "Case" de geçen alan isimleri formda bulunan onay kutuların isimleridir. Eğer bunu kendi veritabanınıza uygularsanız istediğiniz alanları excele aktarabilirsiniz

Private Sub cmdExcel_Click()
Dim excelQuery As QueryDef
Dim excelSql As String

excelSql = "SELECT "

Select Case Me.DN
Case -1
excelSql = excelSql & "[Hakim Ana Tablosu].DN AS [Dosya No], "
Case 0
excelSql = excelSql
End Select

Select Case Me.SN
Case -1
excelSql = excelSql & "[Hakim Ana Tablosu].SN AS [Sicil No], "
Case 0
excelSql = excelSql
End Select

Select Case Me.Adı
Case -1
excelSql = excelSql & "[Hakim Ana Tablosu].Adı, "
Case 0
excelSql = excelSql
End Select

Select Case Me.Soyadı
Case -1
excelSql = excelSql & "[Hakim Ana Tablosu].Soyadı, "
Case 0
excelSql = excelSql
End Select

Select Case Me.Mahkeme
Case -1
excelSql = excelSql & "[Hakim Ana Tablosu].Mahkeme_ADI AS [Görev Yeri], "
Case 0
excelSql = excelSql
End Select

Select Case Me.Unvan
Case -1
excelSql = excelSql & "[Hakim Ana Tablosu].Unvan AS [Ünvanı], "
Case 0
excelSql = excelSql
End Select

Select Case Me.Makam
Case -1
excelSql = excelSql & "[Hakim Ana Tablosu].[Makam Tel], "
Case 0
excelSql = excelSql
End Select

Select Case Me.Cep1
Case -1
excelSql = excelSql & "[Hakim Ana Tablosu].CepTel1, "
Case 0
excelSql = excelSql
End Select

Select Case Me.Cep2
Case -1
excelSql = excelSql & "[Hakim Ana Tablosu].CepTel2, "
Case 0
excelSql = excelSql
End Select

Select Case Me.Ev
Case -1
excelSql = excelSql & "[Hakim Ana Tablosu].EvTel, "
Case 0
excelSql = excelSql
End Select

If InStr(Len(Trim(excelSql)) - 1, Trim(excelSql), ",") > 0 Then
excelSql = Mid(Trim(excelSql), 1, Len(Trim(excelSql)) - 1)
End If
excelSql = excelSql & " FROM [Hakim Ana Tablosu] INNER JOIN [Mahkeme Adları Tablosu] ON [Hakim Ana Tablosu].Mahkeme_ADI = [Mahkeme Adları Tablosu].Mahkeme_ADI ORDER BY [Mahkeme Adları Tablosu].M_ID;"

With CurrentDb
Set excelQuery = .CreateQueryDef("Hakim", excelSql)
DoCmd.OutputTo acOutputQuery, "Hakim", acFormatXLS, "C:\Hakim.XLS"
DoEvents
.QueryDefs.Delete "Hakim"
Exit Sub
End With
End Sub
 
Katılım
16 Ekim 2006
Mesajlar
135
Excel Vers. ve Dili
Microsoft
bu kodlar bazen çalışıyor bazen çalışmıyor

Arkadaşlar Araya girdim ama benim çalışmamda müşteri bilgilerini ekrana alıp sadece o müşteriye ait bilgileri excel atan bi kod vermiştiniz ama bu kod : Excel herzaman tabloyu atıyor başlık sütunlarınıda atıyor ama ekrandaki müşteri bilgileri herzaman alamıyor 2003 kullanıyorum sıkıntı nereden olabilir.

Private Sub Komut93_Click()
On Error GoTo Err_Komut93_Click
On Error GoTo Err_aktar
Dim Klasor As String
Klasor = CurrentProject.Path & "\AdresKayıt.xls"
If MsgBox("Bilgiler Excele aktarılacak, emin misiniz? ", 36, "AdresKayıt.xls'e aktarılacak") = 6 Then
DoCmd.TransferSpreadsheet acExport, 8, "Faturabilgibas", Klasor, True, ""
MsgBox "Bilgiler Masaüstü'deki AdresKayıt Dosyasına Aktarıldı", 0, "Exel'e Aktarma"
Exit_aktar:
Exit Sub
Err_aktar:
MsgBox Error$
Resume Exit_aktar
End If
Exit_Komut93_Click:
Exit Sub
Err_Komut93_Click:
MsgBox Err.Description
Resume Exit_Komut93_Click
End Sub
 
Katılım
16 Ekim 2006
Mesajlar
135
Excel Vers. ve Dili
Microsoft
sanırım hatayı buldum

Yapılan sorguda istenilen bilgilerden biri eksikse boş atıyor, Boşsa boş geç şeklinde nasıl bi kod ilave edebilirim.
 
Üst