Access'te bir eğitim programı yaptım.
Programda alınacak ve alınan eğitimler tabloları var.Ve iki tabloyu okuyan alınacak ve alınan eğitimler formları var.
örneğin alınacak eğitim formu üzerindeki eğitim kayıtlardan birinin tarihi geçmiş (o eğitim alınmış) ve bu eğitimi buton sayesinde siliyorum burada Benim yapmak istediğim silmeden alınacak eğitim formundan alınan eğitimlere tablosuna nasıl ekleyebilirim. (sadece seçili kayıt )
Yani seçili kaydı alınacak eğitimlerden alınan eğitimlere düşmek.
Daha sonra geçmişe yönelik kayıtlarıda inceleyebilmek için.
Bu konuda yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.
Edit xxrt:"access acil yardım" Konu başlığı " Access'te Tablo Eklemek" Olarak Değiştirildi.
Programda alınacak ve alınan eğitimler tabloları var.Ve iki tabloyu okuyan alınacak ve alınan eğitimler formları var.
örneğin alınacak eğitim formu üzerindeki eğitim kayıtlardan birinin tarihi geçmiş (o eğitim alınmış) ve bu eğitimi buton sayesinde siliyorum burada Benim yapmak istediğim silmeden alınacak eğitim formundan alınan eğitimlere tablosuna nasıl ekleyebilirim. (sadece seçili kayıt )
Yani seçili kaydı alınacak eğitimlerden alınan eğitimlere düşmek.
Daha sonra geçmişe yönelik kayıtlarıda inceleyebilmek için.
Bu konuda yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.
Edit xxrt:"access acil yardım" Konu başlığı " Access'te Tablo Eklemek" Olarak Değiştirildi.