arkadaşlar ben excelde bir puantaj listesi hazırlıyorum
bana yardımcı olursanız sevinirim.öncelikle bu konuda çok acemi olduğumu söylemek istiyorum.
nasıl bir şey yapmak istediğimi yazıyorum.
personel sayım 150
açılan liste koydum. bu listeyi tıkladığımda
personel bilgileri
aylık icmaller
günlük icmal
hesaplamalar vb. konular çıkacak.
örnek olarak aylık icmalleri seçtiğimde başka bir açılan liste açılacak ve bunun içinde ocaktan başlayıp, aralık ayına kadar aylar olacak.
hesaplamaları seçtiğimde yine açılan listeler olacak
yani liste içinde liste olacak. seçmiş olduğum son listeden ne seçmişsen o sayfaya gidecek.örneğin. personel bilgilerini seçtim.onun açılan kutusunda personel bilgileri giriş sayfasını seçerek direkt personel bilgilerini girebileceğim.
yardımlarınız için teşekkürler.
bana yardımcı olursanız sevinirim.öncelikle bu konuda çok acemi olduğumu söylemek istiyorum.
nasıl bir şey yapmak istediğimi yazıyorum.
personel sayım 150
açılan liste koydum. bu listeyi tıkladığımda
personel bilgileri
aylık icmaller
günlük icmal
hesaplamalar vb. konular çıkacak.
örnek olarak aylık icmalleri seçtiğimde başka bir açılan liste açılacak ve bunun içinde ocaktan başlayıp, aralık ayına kadar aylar olacak.
hesaplamaları seçtiğimde yine açılan listeler olacak
yani liste içinde liste olacak. seçmiş olduğum son listeden ne seçmişsen o sayfaya gidecek.örneğin. personel bilgilerini seçtim.onun açılan kutusunda personel bilgileri giriş sayfasını seçerek direkt personel bilgilerini girebileceğim.
yardımlarınız için teşekkürler.