Merhaba arkadaşlar ben excel e yeni başladım bir kaç formülden başka bir şey bilmiyorum. Şimdi biz zeytin alımı yapıyoruz şu özelliklerde bir excel dosya yapmak istiyorum
1- Zeytin getiren müşterileri isim soy isim telefon adres TC no alarak gelen zeytinler elekten geçince Double , 1 NO , 2 NO, 3 NO, 4 NO ve yağlık olarak ayrılıyor bunu excel ortamına girmek istiyoruz ve bu müşterileri girince otomatik olarak fhirst listesi gibi ayrı bir listeye eklensin
2- Gelen zeytinler numara numara ayrılınca örneğin double 5 kilo olmuş 30TL verildi 1 NO 10 kilo olmuş 50TL verildi diye yazılıyor bunları aynı şekilde exel e yazacağız excel otomatik ayrı bir sayfaya mesela Double Sayfasına sadece doubleye ye girilen kilo ve TL leri toplamını yazacak
3-Doubleden 4 NO ya kadar girilen kilo ve TL ayrı bir sayfada genel toplam olarak yazacak
4-Yağlıklar ayrı bir sayfada toplanacak bu ayrı sayfaya elden isimsiz gelen yağlıkların kilo ve TL girilecek ve yağlık sayfasının altında genel toplam olacak
5-bunları nasıl yapabilirim yardım edebilirmisiniz?
yukarıda anlattığım zeytin alım formu şudur
1- Zeytin getiren müşterileri isim soy isim telefon adres TC no alarak gelen zeytinler elekten geçince Double , 1 NO , 2 NO, 3 NO, 4 NO ve yağlık olarak ayrılıyor bunu excel ortamına girmek istiyoruz ve bu müşterileri girince otomatik olarak fhirst listesi gibi ayrı bir listeye eklensin
2- Gelen zeytinler numara numara ayrılınca örneğin double 5 kilo olmuş 30TL verildi 1 NO 10 kilo olmuş 50TL verildi diye yazılıyor bunları aynı şekilde exel e yazacağız excel otomatik ayrı bir sayfaya mesela Double Sayfasına sadece doubleye ye girilen kilo ve TL leri toplamını yazacak
3-Doubleden 4 NO ya kadar girilen kilo ve TL ayrı bir sayfada genel toplam olarak yazacak
4-Yağlıklar ayrı bir sayfada toplanacak bu ayrı sayfaya elden isimsiz gelen yağlıkların kilo ve TL girilecek ve yağlık sayfasının altında genel toplam olacak
5-bunları nasıl yapabilirim yardım edebilirmisiniz?
yukarıda anlattığım zeytin alım formu şudur
Son düzenleme: