Arkadaşlar merhabalar, elimde yaklaşık 14bin satırlık Excel dosyası var. Bu dosyanın içeriği şu şekilde;
A1 Satırı = Ahmet
A2 Satırı = Ahmet'in Mesajı
A3 Satırı = Ayşe
A4 Satırı = Ayşe'nin Mesajı
Dosyam bu şekilde ilerliyor. Ben A1'in yanına yani B1'e A2 satırını yazdırmak istiyorum yani Ahmet A1'de Ahmet'e ait A2'deki mesajda B1'de yer alacak. Bunu nasıl yapabilirim?
A1 Satırı = Ahmet
A2 Satırı = Ahmet'in Mesajı
A3 Satırı = Ayşe
A4 Satırı = Ayşe'nin Mesajı
Dosyam bu şekilde ilerliyor. Ben A1'in yanına yani B1'e A2 satırını yazdırmak istiyorum yani Ahmet A1'de Ahmet'e ait A2'deki mesajda B1'de yer alacak. Bunu nasıl yapabilirim?