- Katılım
- 28 Mayıs 2007
- Mesajlar
- 2
- Excel Vers. ve Dili
- Office 2003 TR
Merhaba,
Bir internet salonu işletiyorum. Müşteri makinelerini yönetmek için bir yazılım kullanıyorum. Ama dışarıdan da ufak tefek işler oluyor ve ben bu işleri excel ile not tutup ay sonunda hangi işten ne kadar gelir elde etmişim görmek istiyorum. Ancak excel bilgim çok kısıtlı olduğu için basit bir şekilde satırları toplayıp sonuç veren bir tablo hazırlayabildim...
Aslında benim istediğim her gün yapılan çeşitli küçük işleri her defasında kalem kalem yazabilmek ve ay sonunda bir çizelge ile hangi işin ne kadar yapıldığını görebilmek.
Mesela bu kalemler "renkli çıktı - siyah beyaz çıktı - tarama - pc tamir - eve servis" gibi olacak. Gerektiğinde bunları "sadece pc tamiri göster" deyip sıralamak ve toplamını görmek istiyorum. Ya da o ay ne kadar pc tamir geliri olduğunu ay sonunda listeleyip grafik olarak gösterebilse çok harika olur.
Böyle bir excel dosyasında muhtemelen dört işlemin dışında karmaşık bazı formüller de kullanmak gerekecek sanırım. Bu yüzden yardımlarınızı rica ediyorum.
Ekte şu anda kendimce hazırladığım ama sadece ay sonunda ne kadar gelir olduğunu gösteren basit tablomdan bir parça var. İsteklerimin ne olduğu sanırım buradan daha kolay anlatabilirim...
İyi çalışmalar dilerim...
Bir internet salonu işletiyorum. Müşteri makinelerini yönetmek için bir yazılım kullanıyorum. Ama dışarıdan da ufak tefek işler oluyor ve ben bu işleri excel ile not tutup ay sonunda hangi işten ne kadar gelir elde etmişim görmek istiyorum. Ancak excel bilgim çok kısıtlı olduğu için basit bir şekilde satırları toplayıp sonuç veren bir tablo hazırlayabildim...
Aslında benim istediğim her gün yapılan çeşitli küçük işleri her defasında kalem kalem yazabilmek ve ay sonunda bir çizelge ile hangi işin ne kadar yapıldığını görebilmek.
Mesela bu kalemler "renkli çıktı - siyah beyaz çıktı - tarama - pc tamir - eve servis" gibi olacak. Gerektiğinde bunları "sadece pc tamiri göster" deyip sıralamak ve toplamını görmek istiyorum. Ya da o ay ne kadar pc tamir geliri olduğunu ay sonunda listeleyip grafik olarak gösterebilse çok harika olur.
Böyle bir excel dosyasında muhtemelen dört işlemin dışında karmaşık bazı formüller de kullanmak gerekecek sanırım. Bu yüzden yardımlarınızı rica ediyorum.
Ekte şu anda kendimce hazırladığım ama sadece ay sonunda ne kadar gelir olduğunu gösteren basit tablomdan bir parça var. İsteklerimin ne olduğu sanırım buradan daha kolay anlatabilirim...
İyi çalışmalar dilerim...