Herkese merhaba,
Konu biraz karışık olabilir umarım size anlatabilirim,
Excel de oluşturmam gereken bir dosya var. Aylık olarak tüm yılı hazırlayacağım.
içeriği ;
Tarih - 3 farklı departman - her departmana ait 8 aktivite ve saatleri.
Yapmak istediğim aylık bir tablo oluşturup tarihlerin altına ( veya içerisine vb ) bu 3 departmanı ve her departmana ait olan aktiviteleri eklemem gerekli.
Tarihlerin pop up şeklinde seçilmesi vb.
Bu konuda nasıl yardımcı olabilirsiniz. veya hazır template ler varmıdır acaba.
Teşekkurler hepinşize
Konu biraz karışık olabilir umarım size anlatabilirim,
Excel de oluşturmam gereken bir dosya var. Aylık olarak tüm yılı hazırlayacağım.
içeriği ;
Tarih - 3 farklı departman - her departmana ait 8 aktivite ve saatleri.
Yapmak istediğim aylık bir tablo oluşturup tarihlerin altına ( veya içerisine vb ) bu 3 departmanı ve her departmana ait olan aktiviteleri eklemem gerekli.
Tarihlerin pop up şeklinde seçilmesi vb.
Bu konuda nasıl yardımcı olabilirsiniz. veya hazır template ler varmıdır acaba.
Teşekkurler hepinşize