öncelikle merhaba dostlar
bir konu hakkında engin bilgilerinize baş vurmak istedim. ek' te bulunan exceldeki verileri biz her ay ayrı ayrı çizelgelere işliyoruz. çünkü bası dosyalar bir kaç ay sonra gelip tarafımızdan sonuçlandırılıyor. sonuçlandıktan sonra en sağındaki bölmeler tarafımızdan dosya hangi aya ait ise takip numarasına göre bulunup dolduruluyor. ve bundan dolayı her ay aynı verileri alt alta yeniden sıralıyoruz. nasıl bir formül uygulamam gerek ki veriler sürekli kendini güncelesin yardımcı olurmusunuz?
bir konu hakkında engin bilgilerinize baş vurmak istedim. ek' te bulunan exceldeki verileri biz her ay ayrı ayrı çizelgelere işliyoruz. çünkü bası dosyalar bir kaç ay sonra gelip tarafımızdan sonuçlandırılıyor. sonuçlandıktan sonra en sağındaki bölmeler tarafımızdan dosya hangi aya ait ise takip numarasına göre bulunup dolduruluyor. ve bundan dolayı her ay aynı verileri alt alta yeniden sıralıyoruz. nasıl bir formül uygulamam gerek ki veriler sürekli kendini güncelesin yardımcı olurmusunuz?
Son düzenleme: