- Katılım
- 12 Mart 2009
- Mesajlar
- 119
- Excel Vers. ve Dili
- Office 365 - Ingilizce
Merhaba,
Olusturdugum bir tabloyu otomatik hale getirmek istiyorum, yani diger tablardaki bilgilerin ana tabloyu otomatik olusturmasini istiyorum. mesela TAB2 de A1 hucresindeki veri TOTAL sayfasindaki A1 hucresine gelecek.
Dogal olarak bunu yapmak icin TOTAL sayfasinda A1 sectikten sonra =TAB2!A1 yazmam yetiyor, fakat asil yapmak istedigim eger hucrenin rengi degisirse aynisini hedef hucredede yapmasini saglamaya calisiyorum. yani sadece veriyi degil hucre renginide otomatik olarak kopyalasin istiyorum.
bu belgeyi daha sonra Google docks uzerinde kullanacagim icin macrosuz bir yontem ariyorum.
Simdiden yardimlariniz icin tesekkurler.
Olusturdugum bir tabloyu otomatik hale getirmek istiyorum, yani diger tablardaki bilgilerin ana tabloyu otomatik olusturmasini istiyorum. mesela TAB2 de A1 hucresindeki veri TOTAL sayfasindaki A1 hucresine gelecek.
Dogal olarak bunu yapmak icin TOTAL sayfasinda A1 sectikten sonra =TAB2!A1 yazmam yetiyor, fakat asil yapmak istedigim eger hucrenin rengi degisirse aynisini hedef hucredede yapmasini saglamaya calisiyorum. yani sadece veriyi degil hucre renginide otomatik olarak kopyalasin istiyorum.
bu belgeyi daha sonra Google docks uzerinde kullanacagim icin macrosuz bir yontem ariyorum.
Simdiden yardimlariniz icin tesekkurler.