Merhaba;
Her ay manuel olarak maliyetlendirme tablosu yapıyorum ve çok uzun sürüyor.Excel'de standart copy'ler yaparak her ay otamatik olarak raporlamasını istiyorum ancak yapamıyorum.
Ekli excel dosyasında görülebileceği gibi sheet 1'de B sütunundaki numaraların karşılarındaki C, F, G, H,I hücrelerindeki sheet 2'deki H sütunu hücrelerde ilgili numaraların karşılarındaki konu başlığına göre ilgili yerlere otamatik olarak yapıştırılmasını istiyorum.Nasıl yapabileceğim konusunda yardımcı olursanız sevinirim.
Her ay manuel olarak maliyetlendirme tablosu yapıyorum ve çok uzun sürüyor.Excel'de standart copy'ler yaparak her ay otamatik olarak raporlamasını istiyorum ancak yapamıyorum.
Ekli excel dosyasında görülebileceği gibi sheet 1'de B sütunundaki numaraların karşılarındaki C, F, G, H,I hücrelerindeki sheet 2'deki H sütunu hücrelerde ilgili numaraların karşılarındaki konu başlığına göre ilgili yerlere otamatik olarak yapıştırılmasını istiyorum.Nasıl yapabileceğim konusunda yardımcı olursanız sevinirim.