Bİr KlasÖr Altindakİ Bİrden Çok Dosyalardan Bİlgİ Almak İstİyorum..

Katılım
24 Ağustos 2006
Mesajlar
81
Excel Vers. ve Dili
XP TR
BİR KLASÖR ALTINDAKİ BİRDEN ÇOK DOSYALARDAN BİLGİ ALMAK İSTİYORUM..

(BİR FİRMADA 4-5 ARKADAŞ FARKLI İŞLER ALIYORUZ, ÜRETİP TESLİM EDİYORUZ, FAKAT HERKES BİRBİRİNDEN BAĞIMSIZ ÇALIŞTIĞI İÇİN, İŞİN ÜRETİMİNDE ÇAKIŞMA OLUYOR, İMALATTA SIKŞMA OLUYOR, TAHSİLAT TAKİBİNDE PROBLEM OLUYOR. )

BUNUN ÖNÜNE GEÇEBİLMEK İÇİN AŞAĞIDAKİ GİBİ BİR ÇÖZÜM OLUSTURDUK
ŞİMDİDEN HEKESE TEŞEKKÜRLER…

“ORTAK TAKİP” KLASÖRÜNDE ”ORTAK” DOSYASI HARİCİNDE OLUŞTURULAN DOSYALARDA Kİ BİLGİLERİ, “ORTAK” EXCEL DOSYASINDA BÜTÜN BİLGİLERİ ALT ALTA SIRALI GÖRMEK İSTİYORUM. MÜMKÜN MÜ

ÖRNEK DEKİ A, B,C,D, DOSYALARINDAKİ BİLGİLERİ,
“ORTAK” EXCEL DOSYASIDA ALT ALTA SIRALI OLARAK BÜTÜN BİLGİLERİ GÖRMEK İSTİYORUM.
 
Katılım
31 Ocak 2007
Mesajlar
45
Excel Vers. ve Dili
office 2007 Türkçe
Altın Üyelik Bitiş Tarihi
25/05/2019
arkadaşım bu linkte işine yarayacak çok ufak değişikliklerle kendine adapte edebileceğin bi liste var.umarım faydalı olur
 
Katılım
31 Ocak 2007
Mesajlar
45
Excel Vers. ve Dili
office 2007 Türkçe
Altın Üyelik Bitiş Tarihi
25/05/2019
arkadaşım bu linkte işine yarayacak çok ufak değişikliklerle kendine adapte edebileceğin bi liste var.umarım faydalı olur
http://www.excel.web.tr/showthread.php?t=38821
 
Üst