Birbirine bağlı bilgiler

Katılım
2 Şubat 2008
Mesajlar
65
Excel Vers. ve Dili
office 2010
benim sayın ustalara sorum şu:ben bir personel programı yapmak istiyorum.Programda yapmak istediğim bir personelin kadro ve derecesini girdiğim zaman o kadro ve dereceyle ilgili bazı bilgilerin o kişiye otomatik olarak verilmesi.Mesela kadro ve derecesi 4/1 olan bir öğretmenin ek gösterge puanı 1100 , özel hizmet tazminat oranı 100 , yan ödeme 750 olsun kadro derece değiştiği zaman bu bilgilerin hepsi kadro dereceye göre değişsin istiyorum. yani bir tek bilginin değişmesiyle ona bağlı bir çok bilginin değişmesi .buna benzer bir olayı il ve ilçeler olayında gördüm ama benim istediğimde değişecek seçenek biraz daha fazla . bilmiyorum yapılabilir mi örnek gönderemiyorum çünkü yapamadım. yardım edecek arkadaşlar sadece istediğim şeyle ilgili bir örnek yapıverirlerse ben örneğe bakarak kendime uyarlayabilirim.şimdiden teşekkürler.
 
Üst