- Katılım
- 15 Eylül 2004
- Mesajlar
- 27
Size tuhaf mı gelir bilmiyorum ama şöyle bir sorunum var. Bilgisayarımda müşterilerin hesaplarını tuttuğum ve içinde birçok sayfa ve formülün bulunduğu biribirinin tamamen aynı ama ayrı elli'den fazla excel dosyam var. Her yeni bir müşteri eklendiğinde örnek olarak oluşturduğum bir dosyanın kopyasını yaratarak dosya sayısını gün geçtikçe arttırıyorum. Fakat bu dosyalarda zaman zaman değişiklikler, yeni eklemeler veya formüller kurmak durumunda kalabiliyorum. Takdir edersinizki bu kadar çok dosyanın herbirine ayrı ayrı girip değişiklikleri yapıp, kaydetmek epey zahmetli ve çok zamanımı alıyor. Hani diyorum nasıl olsa dosyalar tıpatıp aynı, tekbir dosya üzerinde değişiklik yapsamda bu değişiklik diğer bütün dosyalardada aynı anda gerçekleşse nasıl olur. Çok şey istiyorsun dediğinizi duyar gibiyim ama gerçekten bu büyük bir sorun çaresi vardır herhalde.