birinci sayfaya yazdığmı ikinci sayfada silinmesi

Katılım
6 Aralık 2004
Mesajlar
82
arkadaşlar benim işyerine giren faturaları yazdığım bi excel dosyası var bide ödenen faturaları yazdığım bi ikinci dosya var ben bu iki dosyayı bir dosya yapmak yani bi tarafta ödeme tarihini yazdığım zaman o dosya öteki tarafa ödenmiş olarak gösterilmesi ve her ayın ödenen faturasını ayrı almak istiyorum nasıl bir yol veya hangi formülleri nasıl kullanmak gerektiğini anlatırmısınız.
 
Katılım
24 Nisan 2005
Mesajlar
3,671
Excel Vers. ve Dili
Office 2016 EN 64 Bit
Altın Üyelik Bitiş Tarihi
25/05/2022
Eğer doğru anladıysam ekte bir örnek gönderdim.
 
Katılım
6 Aralık 2004
Mesajlar
82
asri kardeş sağol ellerine sağlık Allah razı olsun bişey daha istesem ödeme tarihi yazıldığı zaman gelen fatura bilgilerinde ödendi diye degilde ödeme tarihi bıraksak ve bu tarih yazıldığı zaman bi baska sayfada ay ay gösterirmi tekrar teşekkürler
 
Katılım
24 Nisan 2005
Mesajlar
3,671
Excel Vers. ve Dili
Office 2016 EN 64 Bit
Altın Üyelik Bitiş Tarihi
25/05/2022
haluk_24' Alıntı:
bi baska sayfada ay ay gösterirmi tekrar teşekkürler
Bu kısmı tam olarak anlayamadım. Her ay için bir sayfa olsun ve yapılan ödemelerin bu sayfalara akatarılmasını mı istiyorsunuz. Yoksa ayrı bir sayfada bir ay seçtiğinizde ödemeler içinden o aya ait faturaların mı listelenmesini istiyorsunuz.
 
Katılım
24 Nisan 2005
Mesajlar
3,671
Excel Vers. ve Dili
Office 2016 EN 64 Bit
Altın Üyelik Bitiş Tarihi
25/05/2022
Sanırım bu işinizi görürü.
Sonucu bildirisiniz. Macro için kod yazdım takıldığını yerleri bildirirsiniz. Kod larda açıklamaları bulabilirsin
 
Katılım
17 Şubat 2006
Mesajlar
981
Excel Vers. ve Dili
M.Office Excel 2003 Tr.
Epey hızlı bir teşekkür olmuş bu. :mrgreen:
 
Üst