- Katılım
- 12 Eylül 2006
- Mesajlar
- 70
- Excel Vers. ve Dili
- office 2007 türkçe
- Altın Üyelik Bitiş Tarihi
- 11-06-2017
arkadaşlar ben bi form hazırlamak istiyorum.vergi borçlarımı ve ödeme emirlerini ödendi makbuzlarını yazabileceğim .bunu nasıl yapabilirim.
mesela tek vergi için bi sürü evrak hazırlanıyor. tahakkuk fişi geliyo ödenmezse ödeme emri geliyo ödenince makbuz kesiliyo. bunların hepsini tek belgede toplayabilirmiyim . ve açtığımda hangi vergi hangi dönem ödenmiş hangi dönem ödenmemiş görebilmem lazım. başta her vergiye bir kod verip (tahakkuk fiş numarasını vericem - 20 haneli) ve diğer işlemleride sadece bu kodu girerek yapmak istiyorum. yani bu kodu girdiğimde verginin ayrıntıları-ödenip ödenmediği vs bilgilere tek seferde ulaşıp düzenleme yapabilmeyim. bunun için acaba access mı kullansam. access kullanmayı bilmiyorum ama. excelde böyle bişey yapabilirmiyim. yardımlarınızı bekliyoruım. nerden başlamalıyım işe access ile mi excel ile mi ? (excel ile çalışmayı seviyorum çünkü) umarım derdimi anlatabilmişimdir.:yardim:
mesela tek vergi için bi sürü evrak hazırlanıyor. tahakkuk fişi geliyo ödenmezse ödeme emri geliyo ödenince makbuz kesiliyo. bunların hepsini tek belgede toplayabilirmiyim . ve açtığımda hangi vergi hangi dönem ödenmiş hangi dönem ödenmemiş görebilmem lazım. başta her vergiye bir kod verip (tahakkuk fiş numarasını vericem - 20 haneli) ve diğer işlemleride sadece bu kodu girerek yapmak istiyorum. yani bu kodu girdiğimde verginin ayrıntıları-ödenip ödenmediği vs bilgilere tek seferde ulaşıp düzenleme yapabilmeyim. bunun için acaba access mı kullansam. access kullanmayı bilmiyorum ama. excelde böyle bişey yapabilirmiyim. yardımlarınızı bekliyoruım. nerden başlamalıyım işe access ile mi excel ile mi ? (excel ile çalışmayı seviyorum çünkü) umarım derdimi anlatabilmişimdir.:yardim: