Ustalar,
Sizlerden öğrenmek istediğim, ing. Version Excel kullanmaktayim , ve işimizi kolaylastirmasi acisindan çok onemlı olan bir datada , belirledigimiz kolonları hide et ve buna ek olarak ayrıca Print tusu eklemek istiyorum.
Konuyla ilgili gerekli bilgi sahibi olamadigim icin daha onceden verilmiş olna konuları incelememe rağmen yeterli bilgiyi edinemedim, sizlerden ricam bana ;
B,H,N,T,Z kolonları gizlemesi icin bir buton ve hemen yanınada sayfanın cıktısını alabılmem ıcın bır buton nasıl yaparım ? ve otomatık olarak prınt dedıgımde normalde ayarlı olan a4 sayfasını a3 olarak yazabılırmıyız ?
Cevabınız için şimdiden teşekkür ederim.
Not: örnek yollarsanız cok sevınırım.
Sizlerden öğrenmek istediğim, ing. Version Excel kullanmaktayim , ve işimizi kolaylastirmasi acisindan çok onemlı olan bir datada , belirledigimiz kolonları hide et ve buna ek olarak ayrıca Print tusu eklemek istiyorum.
Konuyla ilgili gerekli bilgi sahibi olamadigim icin daha onceden verilmiş olna konuları incelememe rağmen yeterli bilgiyi edinemedim, sizlerden ricam bana ;
B,H,N,T,Z kolonları gizlemesi icin bir buton ve hemen yanınada sayfanın cıktısını alabılmem ıcın bır buton nasıl yaparım ? ve otomatık olarak prınt dedıgımde normalde ayarlı olan a4 sayfasını a3 olarak yazabılırmıyız ?
Cevabınız için şimdiden teşekkür ederim.
Not: örnek yollarsanız cok sevınırım.