cimcoz
Altın Üye
- Katılım
- 6 Ekim 2004
- Mesajlar
- 324
- Excel Vers. ve Dili
- MS Office Plus 2016 & Mac OSX
- Altın Üyelik Bitiş Tarihi
- 13-04-2027
Merhabalar,
Forumda çalışma süresi hesaplama örneklerine baktım ve ekteki dosyamı oluşturdum. Personel çalışma sürelerini bulabiliyorum.
Ama çalışama süresini ve ayrılma süresinin yanına aynı hücre içinde ;
Çalışanlar için -> xx YIL xx AY xx GÜNDÜR ÇALIŞIYOR
ve
Ayrılanlar İçin --> xx YIL xx AY xx GÜN ÇALIŞIP İŞTEN AYRILDI
şeklinde F sütununda görünmesi için mevcut formülümün düzenlenmesi ve/veya başka yolu da varsa bilgi vermeniz konusunda yardımlarınızı rica ederim.
Şimdiden teşekkür ederim. (Dosya ektedir ve ekran görüntüsü de aşağıdaki gibidir.)
Saygılarımla,
Forumda çalışma süresi hesaplama örneklerine baktım ve ekteki dosyamı oluşturdum. Personel çalışma sürelerini bulabiliyorum.
Ama çalışama süresini ve ayrılma süresinin yanına aynı hücre içinde ;
Çalışanlar için -> xx YIL xx AY xx GÜNDÜR ÇALIŞIYOR
ve
Ayrılanlar İçin --> xx YIL xx AY xx GÜN ÇALIŞIP İŞTEN AYRILDI
şeklinde F sütununda görünmesi için mevcut formülümün düzenlenmesi ve/veya başka yolu da varsa bilgi vermeniz konusunda yardımlarınızı rica ederim.
Şimdiden teşekkür ederim. (Dosya ektedir ve ekran görüntüsü de aşağıdaki gibidir.)
Saygılarımla,
Ekli dosyalar
-
9.9 KB Görüntüleme: 9