Çalışma Süresi Hesaplama

cimcoz

Altın Üye
Katılım
6 Ekim 2004
Mesajlar
324
Excel Vers. ve Dili
MS Office Plus 2016 & Mac OSX
Altın Üyelik Bitiş Tarihi
13-04-2027
Merhabalar,

Forumda çalışma süresi hesaplama örneklerine baktım ve ekteki dosyamı oluşturdum. Personel çalışma sürelerini bulabiliyorum.
Ama çalışama süresini ve ayrılma süresinin yanına aynı hücre içinde ;

Çalışanlar için -> xx YIL xx AY xx GÜNDÜR ÇALIŞIYOR
ve
Ayrılanlar İçin --> xx YIL xx AY xx GÜN ÇALIŞIP İŞTEN AYRILDI

şeklinde F sütununda görünmesi için mevcut formülümün düzenlenmesi ve/veya başka yolu da varsa bilgi vermeniz konusunda yardımlarınızı rica ederim.

Şimdiden teşekkür ederim. (Dosya ektedir ve ekran görüntüsü de aşağıdaki gibidir.)

213732

Saygılarımla,
 

Ekli dosyalar

Ömer

Moderatör
Yönetici
Katılım
18 Ağustos 2007
Mesajlar
22,184
Excel Vers. ve Dili
Microsoft 365 Tr
Ofis 2016 Tr
Merhaba,

F2:
Kod:
=EĞER(E2="çalışıyor";YERİNEKOY(D2;"GÜN";"GÜNDÜR ÇALIŞIYOR");YERİNEKOY(D2;"GÜN";"GÜN ÇALIŞIP İŞTEN AYRILDI"))
 

cimcoz

Altın Üye
Katılım
6 Ekim 2004
Mesajlar
324
Excel Vers. ve Dili
MS Office Plus 2016 & Mac OSX
Altın Üyelik Bitiş Tarihi
13-04-2027
Merhaba,

F2:
Kod:
=EĞER(E2="çalışıyor";YERİNEKOY(D2;"GÜN";"GÜNDÜR ÇALIŞIYOR");YERİNEKOY(D2;"GÜN";"GÜN ÇALIŞIP İŞTEN AYRILDI"))
Sayın Ömer,

Çok çok teşekkür ederim.

Saygılar..
 
Üst