Cari Hesap, Gelir-Gider Takibi yapılabilecek bir excel dosyası hazırlamam lazım. Ancak bir türlü beceremedim.
Aslında yapmak istediğim Satış Faturası, Gelir ve Gider olarak üç ortak sayfam var tüm veri girişi buraya yapılacak. Burada yer alan bilgilere göre müşteri sütünunda yazan isme göre cari hesap kartına gidecek. Yani Satış Faturasında A müşteri yazdığımda burdaki bilgiler Cari Hesap Kartı sayfasındaki A müşterisine gidecek. Ama Satış faturası bölümüne kestiğim faturalar karışık yazılacağı için burdaki bilgiler müşteri adına göre cari hesap kartına gitmeli. Yine aynı şekilde gelir kısmında yer alan bilgilerde böyle olacak. Ayrıca birde giderler kartındaki bilgilere göre genel durumu gösteren bir sayfa olcak ama bir türlü beceremedim. Çok karışık gibi geliyor. Özellikle isme göre cari hesap kartı oluşturma.
Yardımcı olabilecek arkadaşlar varsa çok sevinirim. Örnek dosyayı da ekliyorum. Şimdiden teşekkürler.
Aslında yapmak istediğim Satış Faturası, Gelir ve Gider olarak üç ortak sayfam var tüm veri girişi buraya yapılacak. Burada yer alan bilgilere göre müşteri sütünunda yazan isme göre cari hesap kartına gidecek. Yani Satış Faturasında A müşteri yazdığımda burdaki bilgiler Cari Hesap Kartı sayfasındaki A müşterisine gidecek. Ama Satış faturası bölümüne kestiğim faturalar karışık yazılacağı için burdaki bilgiler müşteri adına göre cari hesap kartına gitmeli. Yine aynı şekilde gelir kısmında yer alan bilgilerde böyle olacak. Ayrıca birde giderler kartındaki bilgilere göre genel durumu gösteren bir sayfa olcak ama bir türlü beceremedim. Çok karışık gibi geliyor. Özellikle isme göre cari hesap kartı oluşturma.
Yardımcı olabilecek arkadaşlar varsa çok sevinirim. Örnek dosyayı da ekliyorum. Şimdiden teşekkürler.
Ekli dosyalar
-
14.5 KB Görüntüleme: 388