Çıktı alırken toplama yapmak

Katılım
13 Haziran 2007
Mesajlar
81
Excel Vers. ve Dili
64 bit 2010 türkçe
Arkadaşlar merhaba
Sorumu kısaca anlatmaya çalışayım.
Ekteki dosyadaki gibi bir tablom var. Bu tabloda bulunan bilgileri yazıcıdan çıktı almak istiyorum. Ancak bu çıktıyı alırken öce çalışma yeri sonrada bölümüne göre süzdürüp bu şekilde çıktı almam lazım. Ve bunu yaparken bir sayfaya sığmayan bilgiler diğer sayfada devam etmeli.
Buraya kadar excel sayfasında sıralama yaptır diyebilirsiniz. Ancak asıl soru buradan sonra; bu yazdırdığımız her sayfanın sonuna bütün sütünların toplamlarını bir satır halinde yazdırmam gerekiyor ve süzülen her bölümün sonunada bölüm toplamı (atölye, montaj, taş vs) yazdırmalıyım. font büyüklüğü 12 olacak.
Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.
 

Ekli dosyalar

Katılım
13 Haziran 2007
Mesajlar
81
Excel Vers. ve Dili
64 bit 2010 türkçe
Sorumun büyük kısmını özet tablo ile çözdüm. İstediğim kısımları süzüp çıktılarını alabiliyorum. Ve en sonunda da genel toplamı alabiliyorum. Sadece bir sorunum kaldı; Yazdırdığım her sayfanın sonunada tek tek o sayfanın toplamını yazdırmak istiyorum ? Yardımlarınızı bekliyorum.
 
Son düzenleme:

Mahir64

Destek Ekibi
Destek Ekibi
Katılım
19 Nisan 2006
Mesajlar
6,677
Excel Vers. ve Dili
Excel 2013-Türkçe
Excel 2016-Türkçe
toplam

eki inceleyin anladığım kadarı ile düzenledim
 

Ekli dosyalar

Katılım
13 Haziran 2007
Mesajlar
81
Excel Vers. ve Dili
64 bit 2010 türkçe
Black Lord

Teşekkürler çözümün gayet güzel.
ama ben bu işlemi yazıcıya gönderirken kendisi yapacak şekilde istiyordum. (insan hatalarına fırsat vermemek için) Birde bu veriler süzüldükten sonra bile bir sayfaya sığmayacak kadar çok olacak bu yüzden sayfa ara toplamınıda her sayfa sonuna yazması gerekli.
 
Üst