Merhabalar, Win7 kullanıyorum. Eskiden arama çubuğuna kelime yazarak 100 den fazla excel dosyaları için de kelime bulabiliyordum. Fakat formattan sonra bu işlemi yaptıramadım. Bu konu da herhangi bir fikri olan varmı ?
Not olarak: Düzenle / Klasör Seçenekleri / Ara kısmında 2. şık ( İçerikleri arama) seçili.
Teşekkürler.
Edit: Farkettim ki bazı excel dosyaları içinde ki verileri windowstan arama yapabiliyorum. Fakat bunlar benim bilgisayarım dan açılmış ve çıkarken de değişiklikleri kayıt edilmiş olanlar. Başka pc den attığım excel dosyaları ise içlerine girip herhangi birşey yapmadan da olsa değişiklikleri kaydet dediğim zaman içeriklerinde arama yapabiliyorum. Çok ilginc bir durum ve 300 ün üzerinde excel dosyalarına tek tek bu işlemi yapmadan nasıl çözüm yolu bulurum bilmiyorum umarım yardımcı olunur.
Not olarak: Düzenle / Klasör Seçenekleri / Ara kısmında 2. şık ( İçerikleri arama) seçili.
Teşekkürler.
Edit: Farkettim ki bazı excel dosyaları içinde ki verileri windowstan arama yapabiliyorum. Fakat bunlar benim bilgisayarım dan açılmış ve çıkarken de değişiklikleri kayıt edilmiş olanlar. Başka pc den attığım excel dosyaları ise içlerine girip herhangi birşey yapmadan da olsa değişiklikleri kaydet dediğim zaman içeriklerinde arama yapabiliyorum. Çok ilginc bir durum ve 300 ün üzerinde excel dosyalarına tek tek bu işlemi yapmadan nasıl çözüm yolu bulurum bilmiyorum umarım yardımcı olunur.
Son düzenleme: