Doğrulama hakkında

Katılım
30 Mart 2008
Mesajlar
280
Excel Vers. ve Dili
Microsoft Office Excel 2003, Türkçe
Ekte göndermiş olduğum dosyada dönemler halinde elektrik fatura ödemeleri yapılmakta ve ödenen fatura bilgileri "yıllık tüketim" sayfasında tüm aboneler için birleştirilecektir. Ekteki dosyada "A" firmasına "yıllık tüketim" sayfasında 2012/01 ve 2012/02 dönemlerine ait faturalar ödendiği görüldüğünden, "harcama talimatı" sayfasının "D" sütununda bulunan "dönemi" kısmında liste olarak doğrulamada 2012/03, 2012/04, 2012/05, 2012/06, 2012/07, 2012/08, 2012/09, 2012/10, 2012/11, 2012/12 çıkmasını istiyorum. Kısacası ödeme yaptığım dönemlerin doğrulama da bulunması istemiyorum. Doğrulama bu işlemi nasıl yapabilirim?
 

Ekli dosyalar

Korhan Ayhan

Administrator
Yönetici
Admin
Katılım
15 Mart 2005
Mesajlar
42,744
Excel Vers. ve Dili
Microsoft 365 Tr-En 64 Bit
Merhaba,

İstediğiniz yapılabilir. Fakat bir master sayfa oluşturmanız gerekecektir. Bu sayfada hangi abonenin hangi dönemleri ödediğini gösteren bir sıralı liste oluşturmalısınız. Daha sonra bu verilere göre farklı çözümler üretilebilir.
 
Üst