Merhaba,
diyelimki elimde her aya ait satış rakamları var ve bunları drop down menü altında göstermek istiyorum. Listeyi oluşturduktan sonra örneğin Ocak'ı seçince Ocak satışları görünsün, Şubat'ı seçince Şubat sonuçları görünsün vs. Aynı zamanda bir ay seçili olduğunda sadece o ayın verileri görülebilsin. Excel'de böyle bir şey mümkün müdür? Eğer mümkünse nasıldır?
Şimdiden çok teşekkür ederim..
diyelimki elimde her aya ait satış rakamları var ve bunları drop down menü altında göstermek istiyorum. Listeyi oluşturduktan sonra örneğin Ocak'ı seçince Ocak satışları görünsün, Şubat'ı seçince Şubat sonuçları görünsün vs. Aynı zamanda bir ay seçili olduğunda sadece o ayın verileri görülebilsin. Excel'de böyle bir şey mümkün müdür? Eğer mümkünse nasıldır?
Şimdiden çok teşekkür ederim..