Arkadaşlar,
ek'te gönderdiğim bir tablo var. Tablonun üst bölümünde veri girişi yapılan bir alan var.
Konu şu:
veri girişi yapılan bilgilerin alta gözüken raporlar başlığı ile ayrı ayrı raporlanması (raporlama da farklı öneri olursa kabul
Örn.rapor 1 ve rapor 2 için sorgulama dönemi Kasım 2009 ise bu rapor için veri girişi bölümünde vade-1 ve vade-2 alanlarına bakılıp Kasım 2009 ile örtüşen bilgi verilen başlıklarla sorgulanması.
Rapor 3 için ise, buradaki tarihten 3 gün ve daha önceki tarihli işlemlerin sorgulanıp verilen başlıklarla listelenmesi. Örn. veri girşinde 13/11/2009 son vade, rapor alındığı tarih 10/11/2009 ise, bu tarih itibariyle önümüzdeki günlerde süresi dolacak işlemler listelenmiş olacak.
şimdiden teşekkür ederim
saygılarımla
ek'te gönderdiğim bir tablo var. Tablonun üst bölümünde veri girişi yapılan bir alan var.
Konu şu:
veri girişi yapılan bilgilerin alta gözüken raporlar başlığı ile ayrı ayrı raporlanması (raporlama da farklı öneri olursa kabul
Örn.rapor 1 ve rapor 2 için sorgulama dönemi Kasım 2009 ise bu rapor için veri girişi bölümünde vade-1 ve vade-2 alanlarına bakılıp Kasım 2009 ile örtüşen bilgi verilen başlıklarla sorgulanması.
Rapor 3 için ise, buradaki tarihten 3 gün ve daha önceki tarihli işlemlerin sorgulanıp verilen başlıklarla listelenmesi. Örn. veri girşinde 13/11/2009 son vade, rapor alındığı tarih 10/11/2009 ise, bu tarih itibariyle önümüzdeki günlerde süresi dolacak işlemler listelenmiş olacak.
şimdiden teşekkür ederim
saygılarımla
Ekli dosyalar
-
30.5 KB Görüntüleme: 20
Son düzenleme: