Ekders Çizelgesinde tatil ve işgünlerini ayırma

Katılım
12 Aralık 2005
Mesajlar
211
Selamün Aleyküm;

ÜSTADLARIM bilginize ve yardımınıza ihtiyacım var.
ekte sunduğum dosyada ay seçimine göre günleri ayarladım. Yalnız benim istediğim biraz farklı.

ÖRNEK : Mart ayı içerisinde
TATİL GÜNLERİ:
1, 7 - 8, 14 - 15, 21 - 22, 28 - 29

İŞ GÜNLERİ
1 hafta için : 2-3-4-5-6
2 hafta için : 9-10-11-12-13
3 hafta için : 16-17-18-19-20
4 hafta için : 23-24-25-26-27
5 hafta için : 30-31

ben bu günleri şöyle toplamak istiyorum.

Tatil Günlerini ayrı ayrı hücrelerde
İş günlerini ise birleştirerek:
1 hafta için : 2-6/03/2009 olarak bir hücrede toplamak istiyorum.
ay değiştikçe bu tatil ve iş günleri değişmeli

bu konu da yardım istirham ediyorum. Şimdiden hakkınızı helal edin.

dua ile
 

Ekli dosyalar

muygun

Özel Üye
Katılım
6 Temmuz 2004
Mesajlar
9,181
Excel Vers. ve Dili
Excel-2003 Türkçe
Merhaba
Bulunan değerin nerde konumlanacağını belirtmemişsiniz.
Eğer bir ay için bulunması gereken değerleri ve konumlanması gereken yerleri belirlerseniz tatil ve mesai günleri olarak aynı sayfada yada değişik sayfada hesaplanarak istediğiniz yere alınabilir.
Eki inceleyin. Çözüm istediğiniz şekilde değilse tablonuzu belirttiğim şekilde örnekleyerek tekrar gönderin.
İyi çalışmalar.
 

Ekli dosyalar

Üst