Merhaba;
Excel 2016 kullanıcısıyım. Sunumlarımı Powerpoint yerine bazı nedenlerden dolayı excelde yapıyorum.
Bazı seçili hücrelerdeki yazıları tek tıkla gizleyip, tek tıkla görünür hale getirebilmek istiyorum.
Seçili hücreye tıklayarak, hücre içindeki yazıyı nasıl gizleyebilirim ve tek tıkla nasıl görünür hale getirebilirim?
Youtubede bir çok video izledim ama istediğimi karşılayan bir video çıkmadı.
Bilen arkadaşlardan yardım rica ediyorum.
Şimdiden teşekkür ederim...
Excel 2016 kullanıcısıyım. Sunumlarımı Powerpoint yerine bazı nedenlerden dolayı excelde yapıyorum.
Bazı seçili hücrelerdeki yazıları tek tıkla gizleyip, tek tıkla görünür hale getirebilmek istiyorum.
Seçili hücreye tıklayarak, hücre içindeki yazıyı nasıl gizleyebilirim ve tek tıkla nasıl görünür hale getirebilirim?
Youtubede bir çok video izledim ama istediğimi karşılayan bir video çıkmadı.
Bilen arkadaşlardan yardım rica ediyorum.
Şimdiden teşekkür ederim...