Hocalarım merhabalar. Kullandığım excel kitabında Rapor ve Borç Sorgula adında iki sayfam var. Rapor sayfamda
A9 satırında yukarıdaki gibi başlıklarım ve altında verilerim var. Ben Borç sorgulama sayfam da bir listbox oluşturup işaretlediğim araçların kalan kısmında 0 olmayanların Borç sorgulama sayfama A2 den başlayarak getirmesini istiyorum. Örnek olarak şöyle : Borç Sayfamda A,B,C araçlarını işaretledim ve veri getir dedim. Kod bana bu araçların Firma şahıs adını yapılan işini is tutarını alınanı ve kalanı getirecek. Ve bunların firma şahıs adı olan kısmını A dan Z ye sıralayacak. Yardımcı olabilirseniz çok Memnun olurum şimdiden teşekkür ederim.
ID | Tarih | Arac | FirmaSahisAdi | Yapılan Is | Is Tutarı | Alinan | Kalan |
A9 satırında yukarıdaki gibi başlıklarım ve altında verilerim var. Ben Borç sorgulama sayfam da bir listbox oluşturup işaretlediğim araçların kalan kısmında 0 olmayanların Borç sorgulama sayfama A2 den başlayarak getirmesini istiyorum. Örnek olarak şöyle : Borç Sayfamda A,B,C araçlarını işaretledim ve veri getir dedim. Kod bana bu araçların Firma şahıs adını yapılan işini is tutarını alınanı ve kalanı getirecek. Ve bunların firma şahıs adı olan kısmını A dan Z ye sıralayacak. Yardımcı olabilirseniz çok Memnun olurum şimdiden teşekkür ederim.