arkadaşlar hayatımda ilk defa bu akşam exel lazım oldu yarın işe başlıyorum.Şimdilik öğrenmem gereken tek şey exelde kayıt nasıl tutulur.Gelen-giden malların,işçilerin mesai saatlernin ve şirketin gelir-giderlerinin kaydını tutucam bunları yapabilmem için ne tawsiye edersiniz,nasıl yapılır bu iş ??Formul falan kullanmam gerekecek mi ?Yoksa sadece bana gelen verileri girip savelicem mi ? Biraz da bu işte tecrübeli arkadaşların yardımına ihtiyacım war tabi..Yani bir şirketin bu kayıtlarını tutmus ne yapılmsı gerektiğini bilen birisilerine..
not:Office 2003 kullanıyorum ve henüz bu akşam başladım anlayabilceğim seviyede anlatırsanız çok sevinirim..
not:Office 2003 kullanıyorum ve henüz bu akşam başladım anlayabilceğim seviyede anlatırsanız çok sevinirim..