Excel'de otomatik haftasonları ayırma

Katılım
7 Şubat 2020
Mesajlar
28
Excel Vers. ve Dili
Windows Excel 365
Arkadaşlar exelde haftasonlarını ayırmam gerekiyor. Örneğin;

Her hangi bir hafta içi gününde planlama yaparken 2 listem var o listelere otomatik olarak haftasonu cumartesi ve pazar kaçına denk geldiği ve yanında cumartesi, pazar diye liste başlarında (hücrede ) yazması gerekiyor bunu nasıl yapabilirim bilgilendirirseniz sevinirim.
 

S.Yiğit

Destek Ekibi
Destek Ekibi
Katılım
1 Temmuz 2008
Mesajlar
1,748
Excel Vers. ve Dili
2019 TR
Merhaba,

Tablolarınızı bilmeden nasıl yardımcı olmamızı bekliyorsunuz?
 
Katılım
7 Şubat 2020
Mesajlar
28
Excel Vers. ve Dili
Windows Excel 365
Merhaba,

Tablolarınızı bilmeden nasıl yardımcı olmamızı bekliyorsunuz?

Telefon üzerinden girdiğim ve exel yüklemesi yapamıyorum bilgisayar korumalı o sebeple ekleyemedim.

isteğim aslında tablo olmasını gerektiren bir durum da değil. hafta içi bir liste yapacağım ama haftasonun tarihlerini otomatik olarak eklesin istiyorum.
 
Üst