EXCELDE OTOMATİK OLARAK VERİ ÇEKME

Katılım
4 Mayıs 2005
Mesajlar
10
EXCELDE OTOMATÝK OLARAK VERÝ ÇEKME

ARKADAÞLAR BİR KONUDA YARDIMINIZI İSTEYECEÐİM.
EXCELDE YAPMIÞ OLDUÐUM LEASİNG TABLOSUNDA HER YENİ SÃ?ZLEÞME İÇİN AYRI BİR SAYFA AÇIP KAYDEDİYORUM. YAPMAK İSTEDİÐİM ÞU AÇMIÞ OLDUÐUM HER YENİ SAYFAYI SON SAYFAYA KOPYALAMASINI İSTİYORUM BÃ?YLECE KÜMÜLATİF RAKAMA ULAÞMAYI VE TOPLAM NE KADAR BORCUM VAR ONU GÃ?RMEK İSTİYORUM.
ÞİMDİDEN TEÞEKKÜRLER.
Ã?RNEK EKTEDİR.
 
Katılım
20 Nisan 2005
Mesajlar
206
EXCELDE YAPMIÞ OLDUÐUM LEASİNG TABLOSUNDA HER YENİ SÃ?ZLEÞME
Neden Pivot table ile olabilecek şekilde dizayn etmiyorsunuz. Dosyayı ekte gönderiyorum. İşinizi görür herhalde.

İyi günler.
 
Katılım
4 Mayıs 2005
Mesajlar
10
TEÞEKKÜRLER YAPTIÐIN ÇALIÞMA GÜZEL OLMUÞ FAKAT BEN YENİ OLUÞTURACAÐIM VERİLERİ Ã?ZET TABLOYA NASIL ÇEKECEÐİM ANLAMADIM?
 
Katılım
20 Nisan 2005
Mesajlar
206
TEÞEKKÜRLER YAPTIÐIN ÇALIÞMA GÜZEL OLMUÞ FAKAT BEN YENİ OLUÞTURACAÐIM VERİLERİ Ã?ZET TABLOYA NASIL ÇEKECEÐİM ANLAMADIM?
Verilerinizi ilgili yere kaydettikten sonra, Pivot table üzerinde sağ klikle "Refresh Data" yaparsanız. pivot table güncelleşir. Yalnız pivot table'in Range'i en az verilerinizin bulunduğu alanı kapsamalıdır.

Kolay gelsin.
 
Katılım
3 Mayıs 2005
Mesajlar
28
tablo dizaynını bu şeklide de değiştirebilirsiniz :)
 
Üst