İyi günler !
Ben Excelde aylık devam çizelgesi yapıyorum. Bir de 150 kişiye yakın personel var. Bunları Ad Soyad kısmına tek tek yazmak yerine word'teki gibi postalar sekmesinde alıcı ekleyip otomatik doldurmasını istiyorum. Sizce mümkün müdür ? Derseniz neden wordte yapmıyorsun ? tabloyu her ay değiştirmek büyük vakit kaybı excle de daha rahat oluyor.
Şimideden teşekürler
Ben Excelde aylık devam çizelgesi yapıyorum. Bir de 150 kişiye yakın personel var. Bunları Ad Soyad kısmına tek tek yazmak yerine word'teki gibi postalar sekmesinde alıcı ekleyip otomatik doldurmasını istiyorum. Sizce mümkün müdür ? Derseniz neden wordte yapmıyorsun ? tabloyu her ay değiştirmek büyük vakit kaybı excle de daha rahat oluyor.
Şimideden teşekürler