- Katılım
- 12 Haziran 2007
- Mesajlar
- 10
- Excel Vers. ve Dili
- 2003
Arkadaşlar sizden 2 konuda yardım isteyeceğim ;
Firma Girişi Formunda; “ Aylık ortalama maaş “ kısmı kendiliğinden gelsin istiyorum.. Yani “ Aylık ödenen maaş toplamı ve personel sayısını “ manuel olarak girdkiten sonra
Maaş toplamı / personel sayısı yapıp, bulduğu değeri Aylık ortalama maaşa yazsın istiyorum..
Gelelim ikinci sorunuma.. Sanırım bu biraz daha profesyonel destek isteyecek.. Firma giriş forumunda bilgileri girip kaydet dediğimde excel’e bilgilari aktarıyor.. Raporformunda ise, en üstteki combobox a tıkladığımda excelde kayıtlı olan firmalar gözüksün ve ben o firmalardan birini seçtiğimde, exceldeki tüm bilgileri formdaki yerlerine otomatik olarak gelsin istiyorum.. Umarım anlamışsınızdır..
Konu biraz acil arkadaşlar, yardımcı olabilirseniz çok memnun olacağım..
Desteğiniz için şimdiden çok çok teşekkürler..
Firma Girişi Formunda; “ Aylık ortalama maaş “ kısmı kendiliğinden gelsin istiyorum.. Yani “ Aylık ödenen maaş toplamı ve personel sayısını “ manuel olarak girdkiten sonra
Maaş toplamı / personel sayısı yapıp, bulduğu değeri Aylık ortalama maaşa yazsın istiyorum..
Gelelim ikinci sorunuma.. Sanırım bu biraz daha profesyonel destek isteyecek.. Firma giriş forumunda bilgileri girip kaydet dediğimde excel’e bilgilari aktarıyor.. Raporformunda ise, en üstteki combobox a tıkladığımda excelde kayıtlı olan firmalar gözüksün ve ben o firmalardan birini seçtiğimde, exceldeki tüm bilgileri formdaki yerlerine otomatik olarak gelsin istiyorum.. Umarım anlamışsınızdır..
Konu biraz acil arkadaşlar, yardımcı olabilirseniz çok memnun olacağım..
Desteğiniz için şimdiden çok çok teşekkürler..