- Katılım
- 10 Nisan 2007
- Mesajlar
- 113
- Excel Vers. ve Dili
- excel 2000
- Altın Üyelik Bitiş Tarihi
- 18-09-2020
Arkadaşlar Merhaba,
USERFORM daki yazılı olan işlemlerin yapılmasını istiyorum.
Örneğin Userform da Sipariş gir düğmesine bastığımda Malzemeler dosyasının açılmasını,Firmalara göre ara dediğimde yada ürünlere göre ara düğmelerine bastığımda o dosyaları açmasını ve otomatik olarak her ay benim aldığım raporları otomatik olarak ayarlamasını istiyorum.Ve bütün sayfaların tek bir dosyada toplanmasını istiyorum.Yani arama sayfaları( malzemeye göre, firmaya göre katalog aramaları) malzeme sipariş bilgileri,rapor dosyalarının tek bir excel dosyası ama farklı sayfalarda olmasını istiyorum.
Çok teşekkür ederim
USERFORM daki yazılı olan işlemlerin yapılmasını istiyorum.
Örneğin Userform da Sipariş gir düğmesine bastığımda Malzemeler dosyasının açılmasını,Firmalara göre ara dediğimde yada ürünlere göre ara düğmelerine bastığımda o dosyaları açmasını ve otomatik olarak her ay benim aldığım raporları otomatik olarak ayarlamasını istiyorum.Ve bütün sayfaların tek bir dosyada toplanmasını istiyorum.Yani arama sayfaları( malzemeye göre, firmaya göre katalog aramaları) malzeme sipariş bilgileri,rapor dosyalarının tek bir excel dosyası ama farklı sayfalarda olmasını istiyorum.
Çok teşekkür ederim