Excel'deki veriyi ayirma ve e-mail olarak gonderme

Katılım
29 Aralık 2007
Mesajlar
1
Excel Vers. ve Dili
Türkce - Excel 2003
Herkese merhaba,

Firmamizin kullandigi programdan, siparisler listesini firma kodu bazinda excel'e indirebiliyoruz (bkz. ornek_veri.xls). Siparisler listesinden her firma kodu icin otomatik olarak ayri ayri rapor olusturulmasini ve bu raporlarin ilgili firmalara otomatik olarak e-mail ile gonderilmesini istemekteyim. Bunun icin firma kodlarinin ve ilgili e-mail adreslerinin bulundugu ayri bir excel dosyasi daha olusturdum (bkz. e-mail_dagitim_listesi.xls).

E-mail ile gonderilmesini istedigim raporun bir ornegini de, sizlere referans olmasi acisindan e-mail_ile_gidecek_ornek_rapor.xls dosyasinda sakladim.

Ayrica her firmaya gidecek olan e-mail'lerin icerigine de asagidaki gibi sabit bir metin eklemek istemekteyim:
"Sayin Ilgili,

Lutfen ekteki siparisler ile ilgili son durumu bildiriniz."


Yardim edecek arkadaslara simdiden tesekkurler...
 
Üst