Herkese merhaba,
Firmamizin kullandigi programdan, siparisler listesini firma kodu bazinda excel'e indirebiliyoruz (bkz. ornek_veri.xls). Siparisler listesinden her firma kodu icin otomatik olarak ayri ayri rapor olusturulmasini ve bu raporlarin ilgili firmalara otomatik olarak e-mail ile gonderilmesini istemekteyim. Bunun icin firma kodlarinin ve ilgili e-mail adreslerinin bulundugu ayri bir excel dosyasi daha olusturdum (bkz. e-mail_dagitim_listesi.xls).
E-mail ile gonderilmesini istedigim raporun bir ornegini de, sizlere referans olmasi acisindan e-mail_ile_gidecek_ornek_rapor.xls dosyasinda sakladim.
Ayrica her firmaya gidecek olan e-mail'lerin icerigine de asagidaki gibi sabit bir metin eklemek istemekteyim:
"Sayin Ilgili,
Lutfen ekteki siparisler ile ilgili son durumu bildiriniz."
Yardim edecek arkadaslara simdiden tesekkurler...
Firmamizin kullandigi programdan, siparisler listesini firma kodu bazinda excel'e indirebiliyoruz (bkz. ornek_veri.xls). Siparisler listesinden her firma kodu icin otomatik olarak ayri ayri rapor olusturulmasini ve bu raporlarin ilgili firmalara otomatik olarak e-mail ile gonderilmesini istemekteyim. Bunun icin firma kodlarinin ve ilgili e-mail adreslerinin bulundugu ayri bir excel dosyasi daha olusturdum (bkz. e-mail_dagitim_listesi.xls).
E-mail ile gonderilmesini istedigim raporun bir ornegini de, sizlere referans olmasi acisindan e-mail_ile_gidecek_ornek_rapor.xls dosyasinda sakladim.
Ayrica her firmaya gidecek olan e-mail'lerin icerigine de asagidaki gibi sabit bir metin eklemek istemekteyim:
"Sayin Ilgili,
Lutfen ekteki siparisler ile ilgili son durumu bildiriniz."
Yardim edecek arkadaslara simdiden tesekkurler...