Excelden Word'e Aktarma

Katılım
26 Şubat 2014
Mesajlar
106
Excel Vers. ve Dili
2019
Altın Üyelik Bitiş Tarihi
15.12.2019
Arkadaşlar forumda baktım benzer bir çalışma göremedim. Elimde 500 satırlık bir yazı var. Tüm yazılar A sütununda. Benim ilk aklıma gelen birleştir ile tüm satıları tek cümle haline getirmek. Ama tek tek ; koymak bayağı meşakkatli ve gereksiz. Eminim pratik yolu vardır. Yardımlarınızı bekliyorum. Çalışma yaparken A sütünundaki tüm verilleri Sayfa 2'ye A1 hücresine atabilirsiniz.
 

Ekli dosyalar

Necdet

Moderatör
Yönetici
Katılım
4 Haziran 2005
Mesajlar
15,372
Excel Vers. ve Dili
Ofis 365 Türkçe
Merhaba,

Altın üyesiniz küçük örnek bir dosya ekleyiniz ve olması gerekeni gösterseniz, anlaşılması daha kolay olmaz mı? Çözüm getirecek arkadaşın da aklında soru işareti kalmaz.
 
Son düzenleme:

Merhum İdris SERDAR

Moderatör
Yönetici
Katılım
21 Ekim 2005
Mesajlar
17,094
Excel Vers. ve Dili
Excel, 365 - İngilizce
.

1. Bunu Word'e kopyalayın
2. Bul ve Değiştir kutusunu getirmek için CTRL + H tuşlarına basın.
3. “Neyi bul” kutusuna ^ p yazın.
4. “Değiştir” kutusuna ara çubuğu ile boşluk verin.
5. Bunu kopyalayıp, Excel'yapıştırın.

Bu yöntemle yapılmış dosyanız ekte.


.
 

Ekli dosyalar

Üst