EXCEL'de yer alan bazı verileri sabit bir metin içerisinde WORD'e aktarmak istiyorum. Bunun için bir kod yazdım fakat kod satır sayısı kadar WORD dosyası oluşturuyor. Verdiği çıktı Ahmet.docx, Mehmet.docx vs.
1-) Örneğin benim verimde kolay olması açısından 3 satır yer almaktadır. Bu 3 satırın aynı word dosyasına otamatik bir şekilde yazılması için yapmam gereken nedir?
2-) Örneğin tek satır var aynı şekilde bu tek satırı da tek word dosyasına aktarmam için yapmam gereken nedir?
NOT: Veri seti daha çok (isim hariç) sayılardan oluşmaktadır. Yapmak istediğim çıktı şudur:
Örneğin: Personel İsmi .... Personel Doğum Tarihi .... Yaşı .... Hizmet Süresi - Personel İsmi Ahmet'dir Personel Doğum Tarihi 1990'dır Yaşı 32'dir Hizmet Süresi 4'tür vs.
Bu ifade de sayıya göre alacağı eklerde IF döngüsü ile eklenmesi gerekecektir. Yani her sayının alacağı ek farklı olacağı için ona göre bir formülü de ekleyeceğim. Şimdiden teşekkür ederim. Kodu alta yazıyorum.
Private Sub CommandButton1_Click()
Dim doc As Word.Document
Set wordapp = CreateObject("word.application")
sablon = "D:\****\*****\Desktop\schedule.docx"
For i = 2 To 4
Set doc = wordapp.documents.Open(sablon)
doc.bookmarks("date").Range.InsertAfter Cells(i, 1)
doc.bookmarks("age").Range.InsertAfter Cells(i, 2)
doc.bookmarks("Wyear").Range.InsertAfter Cells(i, 3)
doc.SaveAs2 "D:\****\*****\Desktop\" & Cells(i, 1).Text
doc.Close
Next i
End Sub
1-) Örneğin benim verimde kolay olması açısından 3 satır yer almaktadır. Bu 3 satırın aynı word dosyasına otamatik bir şekilde yazılması için yapmam gereken nedir?
2-) Örneğin tek satır var aynı şekilde bu tek satırı da tek word dosyasına aktarmam için yapmam gereken nedir?
NOT: Veri seti daha çok (isim hariç) sayılardan oluşmaktadır. Yapmak istediğim çıktı şudur:
Örneğin: Personel İsmi .... Personel Doğum Tarihi .... Yaşı .... Hizmet Süresi - Personel İsmi Ahmet'dir Personel Doğum Tarihi 1990'dır Yaşı 32'dir Hizmet Süresi 4'tür vs.
Bu ifade de sayıya göre alacağı eklerde IF döngüsü ile eklenmesi gerekecektir. Yani her sayının alacağı ek farklı olacağı için ona göre bir formülü de ekleyeceğim. Şimdiden teşekkür ederim. Kodu alta yazıyorum.
Private Sub CommandButton1_Click()
Dim doc As Word.Document
Set wordapp = CreateObject("word.application")
sablon = "D:\****\*****\Desktop\schedule.docx"
For i = 2 To 4
Set doc = wordapp.documents.Open(sablon)
doc.bookmarks("date").Range.InsertAfter Cells(i, 1)
doc.bookmarks("age").Range.InsertAfter Cells(i, 2)
doc.bookmarks("Wyear").Range.InsertAfter Cells(i, 3)
doc.SaveAs2 "D:\****\*****\Desktop\" & Cells(i, 1).Text
doc.Close
Next i
End Sub