Excelle ayrıntılı bilgi tablosu

Katılım
7 Mart 2025
Mesajlar
2
Excel Vers. ve Dili
Excel 2013
Arkadaşlar merhba,
Excellde bir tablo oluşturmak istiyorum çalıştığım kurumda personellerin ayrıntılı bilgilerini görmek istiyorum bir tabloda örneğin kişinin daha önce almış olduğu sertifika var mı mezuniyeti, deneyimi, nerelerde deneyim kazanmış bunun gibi toplamda 200 personelin olduğu bir tablo oluşturmak istiyorum nasıl yapabilirim yardımcı olursanız çok sevinirim
 

cems

Altın Üye
Katılım
2 Eylül 2005
Mesajlar
2,557
Excel Vers. ve Dili
office 2010 tr 32bit
Altın Üyelik Bitiş Tarihi
13-06-2029
Merhaba @Mustafa.badur

Herşeyden önce üstünde çalışlabilen bir taban vermeniz doğru olur. Yani , elinizde bir veritabanı şekli olması gerek.Bu veritabanında önce sütun başlıkları bulunmalı ( kişilerin benzersiz bilgileri : kişi sıra noad soyad tc no çalıştığı bölüm tahsili öcenki iş geçmişi burada işe giriş tarihi sahip olduğu sertifikalar vs vs ) . Bunları ornek olarak verdim siz kendinize daha uygun sütun başlıkları açmalısınız zira işi bilen sizsiniz , buradaki ustalar sizin yönergelerinize göre geliştirmeler yapabilir.

Elinizde 200 kişilik veri hazırda olabilir ya da olmayabilir. Ancak olsa da bunun bir düzeni şart zira excelde her sütun ve hücrrenin yeri ve yapacağı işlev ayarları çok önemlidir. Yani habire yap boz tahtasına dönüşmemesi için sizin öncelikle bu tabloyu elle karar vererek oluşturmanız ve örnek olarak da buraya ( altın uye oluncaya dek bir dış servera -www.dosya.co - yukledikten sonra ) burada indirme linki vererek herkesin dosyaya ulaşabilmesini sağlamalısınız. Sonrasında uyeler veya ustalar gerekli desteği deneme şansına sahip olurlar ve dosya ilerler.

Bu ornek dosyada gerçek ve 200 kişilik bilgiye gerek yok. Sütun başlıkları ve 2 3 satır atmasyon personel bilgisi olması çalışmayı başlatabilir. Siz program tam oluşuunca 200 kişilik veriyi girersiniz. Tam veri girdikten sonra da kaç kişide hangi sertifika var gibi gelişmiş istatistik bilgileri cıkarmak mumkun olur.

Bu arada , burada solda görülen profil bilgilerinizi bende olduğu gibi tam yazarsanız kulandığınız excel versiyonuna göre bir şeyler yapılacaktır ve önemlidir.

Benim naciz önerim ; bir excel sayfaları değil bir vba ile userform özellikleri , beyaz sayfa hipnozu yoruculuğundan uzaklastiracak ve her bir personele ait tam veriyi tek ekranda toplu olarak gorebileceksiniz. Talebiniz kolay değil ve zaman alıcıdır, bu yuzden " ben oyle demedim boyle istemedim" ler yardımcı olanda bıktırıcı ve terkedici olabilir. Bu durumda siz ne istediğinizi en başta belirlemeniz ve sütun başlıklarınızı doğru vermiş olmalısınız. Sonradan şunu da ekle derseniz tum program baştan yazılmak zorunda kalınır ve herşey yarım kalabilir zira , burada önemli olan gönüllü destektir, kimse de dosyaı aldı bitirmek zorunda değildir.

Ya da talebinizi ücreti mukabili bir ustaya tevdi edebilirsiniz. Ancak her zaman öncelik; sizin tablonuzun kurulması ve değişmemesidir. Ya da sitede zaten varolan önceden uygulanmş benzer dosyalara ulaşmak için altın uye olmayı da seçebilirsiniz.
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Mart 2025
Mesajlar
2
Excel Vers. ve Dili
Excel 2013
Çok teşekkür ederim hocam sayfaya yeni girdim excelle ayrı bir sevgim var , toparlayip en kısa zamanda yazarim inşaallah teşekkürler simdiden
 
Üst