Farklı dosyalardan veri toplayıp işlemek

Katılım
20 Eylül 2018
Mesajlar
132
Excel Vers. ve Dili
2016-Türkçe
Altın Üyelik Bitiş Tarihi
19-01-2023
Merhaba,
Ekte bulunan dosyalar ile alakalı olarak aşağıdaki hususta yardımlarını rica ederim.
Yapmak istediğim,
*PUANTAJ dosyasını açtığımda CN3 hücresindeki tarihi ben güncelledikten sonra,
"1-GİRİŞ VARDİYASINI İŞLE" tuşuna bastıktan sonra aynı klasör içinde bulunan GİRİŞ.xls dosyasından ilgili kişileri şuan puantajda ekli şekilde ki gibi işleyecek.
"2-ÇIKIŞ VARDİYASINI İŞLE" tuşuna bastıktan sonra aynı klasör içinde bulunan ÇIKIŞ.xls dosyasından ilgili kişileri şuan puantajda ekli şekilde ki gibi işleyecek.
Bunların dışında kalan tüm personellere Cumartesi ve Pazar günleri için "T" harfini, hafta için günlere de "X" harfini basacak.
"3-İZİNLERİ İŞLE" tuşuna bastıktan sonra aynı klasör içinde bulunan İZİNLER.xls dosyasından ilgili kişileri bulup şuan puantajda ekli şekilde ki gibi işleyecek.
Puantajda Yıllık izin için: "Yİ." / Ücretsiz izin için: "Üİ." / Rapor için: "R" bunların dışında ki izinler için "M" harfini basmasını istiyorum.
Şimdiden teşekkür ederim.
 

Ekli dosyalar

Üst