öncelikle herkese merhaba excelle uzun bir süredir ilgileniyorum ancak şu işi yapamadım bir türlü forumuda aradım lakin tam benim aradığım gibi bulamadım
yardımcı olursanız çok memnunn olurum.sıkıntım şu: bir sayfa da faturaların kalem kalem bilgilerini her fatura için yazıyorum.başka bir sayfada da bu fatura bilgilerinin sayfa olarak onarım ve yedek parça sayfaları olarak ayrı ayrı tablolarda gözükmesini istiyorum. yardımlarınızı bekliyorum arkadaşlar.
yardımcı olursanız çok memnunn olurum.sıkıntım şu: bir sayfa da faturaların kalem kalem bilgilerini her fatura için yazıyorum.başka bir sayfada da bu fatura bilgilerinin sayfa olarak onarım ve yedek parça sayfaları olarak ayrı ayrı tablolarda gözükmesini istiyorum. yardımlarınızı bekliyorum arkadaşlar.