farklı sheetlerdeki bilgileri tek bir sheet de birleştirmek

Katılım
19 Mayıs 2016
Mesajlar
5
Excel Vers. ve Dili
2013 Professional Plus
Merhaba,

ekte bulunan dosyamda beş adet sheet var bunlar; Harcamalar, 8919, 8081, 2177, 6941.

sheetlerde tarih, kart, kategori, açıklama, tutar ve taksit bilgilerini giriyorum. her bir sheet bir kartıma ait.

benim yapmak istediğim ise ben 8919, 8081, 2177, 6941 sheetlerine bilgileri girdikçe ordaki bilgilerin otomatik olarak Harcamalar sheetine aktarılması. böylece ben harcamalar sheetinde filtreleme yapınca belli bir kategorideki harcama toplamımı görebileceğim.

(Not: makro kullanmıyorum.)

Şimdiden teşekkür ederim.
 

Ekli dosyalar

YUSUF44

Destek Ekibi
Destek Ekibi
Katılım
4 Ocak 2006
Mesajlar
12,073
Excel Vers. ve Dili
İş : Ofis 365 - Türkçe
Ev: Ofis 365 - Türkçe
Her ne kadar excel'de "bu kesinlikle olmaz" demeyi uzun zaman önce bırakmış olsam da bu işlemin formülle yani makrosuz yapılabileceğini sanmıyorum. Yine de emin değilim tabi, bu sitede olmaz dediğim bir çok şeye çözüm bulundu, buna da bulunabilir.

Eğer makro kullanmamanız bilgisayarınızdaki kısıtlamadan kaynaklanmıyorsa yani teknik olarak makro kullanmanıza engel yoksa makro kullanmanız hem hızlı hem de kolay olacaktır. Bahsettiğiniz işlem formüllerle yapılabilse bile muhtemelen verileriniz çoğaldıkça çok yavaş çalışacaktır.
 
Katılım
19 Mayıs 2016
Mesajlar
5
Excel Vers. ve Dili
2013 Professional Plus
Merhaba,

tabi çözüm bulamazsam makrolu da yapabilirim. hatta şimdi denemek isterim veya siz varsa nasıl yapabileceğimi söyleyebilir misiniz?
 

YUSUF44

Destek Ekibi
Destek Ekibi
Katılım
4 Ocak 2006
Mesajlar
12,073
Excel Vers. ve Dili
İş : Ofis 365 - Türkçe
Ev: Ofis 365 - Türkçe
Aşağıdaki kodları Harcamalar dışındaki sayfalarınızın kod bölümüne ayrı ayrı yapıştırın. Kodlar, bu sayfalarda A4'ten itibaren A, B, C, D, E ve F hücreleri dolu olduğunda o satırı Harcamalar sayfasındaki ilk boş satıra aktarır:
Kod:
Private Sub Worksheet_Change(ByVal Target As Range)
If Intersect(Target, Range("A4:F20000")) Is Nothing Then Exit Sub
a = Target.Row
If Cells(a, "A") <> "" And Cells(a, "B") <> "" And Cells(a, "C") <> "" And Cells(a, "D") <> "" And Cells(a, "E") <> "" And Cells(a, "F") <> "" Then
    yeni = Sheets("Harcamalar").Cells(Rows.Count, "A").End(3).Row + 1
        Range(Cells(a, "A"), Cells(a, "F")).Copy Sheets("Harcamalar").Cells(yeni, "A")
End If
End Sub
 
Katılım
30 Mart 2012
Mesajlar
3
Excel Vers. ve Dili
2010 Türkçe
2013 Türkçe
Altın Üyelik Bitiş Tarihi
30-03-2022
Alternatif çözüm olabilir

Merhabalar
Öncelikle excel de çok usta değilim ve forumu yeni kullanıyorum inşallah yardımcı olabilirim.Ben senin yapmaya çalıştığının tam tersini kendi işimde kullanıyorum tüm verilerimi tek sayfaya yazıp orda filtreleyip ilgili diğer sayfalara otomatik yazdırıyorum belki harcamalar sayfasına yazıp diğerlerinin otomatik dolması işine yarar.
 

Ekli dosyalar

Katılım
19 Mayıs 2016
Mesajlar
5
Excel Vers. ve Dili
2013 Professional Plus
sevgili arslankurt tam olarak istediğimi yapabildiniz, çok teşekkür ederim.
 
Üst