- Katılım
- 8 Nisan 2007
- Mesajlar
- 6
- Excel Vers. ve Dili
- 2003
Merhabalar
"=Sheet3!A$15" şeklinde yazılmış bir fonksiyonu CTRL+R ile Fill ettiğimiz durumda Columnların ++ olarak B, C, D olarak arttığını gozlemleriz.
Bu cellden, aşağıya dogru CTRL+D yaptığımız durumda, $A$15 in fixlenmiş, rowlar arttıkca Sheetlerin artmasını yani
"=Sheet3!$A$15
=Sheet4!$A$15
=Sheet5!$A$15
=Sheet6!$A$15"
olmasını istiyorum.
Bunu yapabileceğim bir fonksiyon var mıdır? yoksa bunu yapabilmemiz için bir makro mu yazmamızz gerekmektedir?
Yapmak istediğim şey ise
elimde 100 sheetlik bir dosya var ve her sheette aynı cellerde bulunan bilgileri tek bir sheet içerisinde sırali bir şekilde saklamak istiyorum...
Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.....
"=Sheet3!A$15" şeklinde yazılmış bir fonksiyonu CTRL+R ile Fill ettiğimiz durumda Columnların ++ olarak B, C, D olarak arttığını gozlemleriz.
Bu cellden, aşağıya dogru CTRL+D yaptığımız durumda, $A$15 in fixlenmiş, rowlar arttıkca Sheetlerin artmasını yani
"=Sheet3!$A$15
=Sheet4!$A$15
=Sheet5!$A$15
=Sheet6!$A$15"
olmasını istiyorum.
Bunu yapabileceğim bir fonksiyon var mıdır? yoksa bunu yapabilmemiz için bir makro mu yazmamızz gerekmektedir?
Yapmak istediğim şey ise
elimde 100 sheetlik bir dosya var ve her sheette aynı cellerde bulunan bilgileri tek bir sheet içerisinde sırali bir şekilde saklamak istiyorum...
Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.....