Filtre uygulaması nasıl yapılmış

Katılım
16 Ağustos 2007
Mesajlar
3
Excel Vers. ve Dili
Excel 2003 - Türkçe
Arkadaşlar forma yeni üye oldum ve gerçekten güzel bilgiler ile karşılaştım forumdaki herkezin emeklerine sağlık. Soruma gelecek olursam.

Ekdeki dosyayı birinden aldım ve oradaki filtre uygulamasının nasıl yapıldığı ile ilgili bilgi öğrenmek istedim. Aldığım kişiyede başka biri hazılamış olduğundan oda bilmiyor.
Ben "Veri + Filtre Uygula" yoluyla yapıyorum ama bu şekilde olmuyor. Burada yapılan üzerine tıkladığınızda aşağı doğru olan ok çıkıyor ve liste başka bir yerde yani altında değil birde orada ilk on - tümü gibi seçenekler yok direk liste çıkıyor.
Benim yapmak listediğim de aynen böyle bir filtre koymak herşey aynı yalnız filtredeki isimler alfabetik sırayla gözükmesini istiyorum, birde isim listesini başka bir sayfaya koyacağım. Şimdiden yardımcı olacak arkadaşlara teşekkür ederim.
 
Katılım
25 Nisan 2007
Mesajlar
442
Excel Vers. ve Dili
Office 2010
bu dosyada yapılan filtre değil "veri doğrulama".

forumda "veri doğrulama" diye aratırsanız bir çok örnek bulabilirsiniz.
 
Katılım
16 Ağustos 2007
Mesajlar
3
Excel Vers. ve Dili
Excel 2003 - Türkçe
bu dosyada yapılan filtre değil "veri doğrulama".

forumda "veri doğrulama" diye aratırsanız bir çok örnek bulabilirsiniz.

Bende sayende öğrenmiş oldum, forumda veri doğrulama ile ilgili bilgilere ulaşıp yaptım ama alfabetik sıralama ve başka sayfadaki listeyi ekleme ile ilgili bilgiye ulaşamadım, bu konuda bilgisi olan varmı acaba.
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Nisan 2007
Mesajlar
442
Excel Vers. ve Dili
Office 2010
açılan menüdeki verilerin alfabetik sıra ile gelmesinden bahsediyorsunuz sanırım. bunu yapabilmek için kaynak gösterdiğiniz verilerin alfabetik sıralanmış olması gerekli. verileri başka bir yere kopyalayıp sıraladıktan sonra kaynak gösterebilirsiniz. daha kolay bir yolu varsa da ben bilmiyorum :) örnekte farklı bir açılan liste de var.
 
Üst