- Katılım
- 24 Nisan 2009
- Mesajlar
- 3
- Excel Vers. ve Dili
- Excel 2003 Türkçe
Arkadaşlar herkese selam
foruma ilk defa katılıyorum. Access konusunda uzman değilim ama birşeyler yapmaya çalışıyorum kendi başıma.
ben veritabanımda bir rapor tanzim etmek istiyorum ancak her kıstas veya veri için için ayrı rapor kullanmak istemiyorum. Br raporum olsun bu raporda istediğim alanlar görünsün. Ama seçimi bir form üzerinde ister Checkboxla ister textboxla. Yapmış oldugum sorgudan alan secmek suretiyle raporda bu alanalr görünsün isrtiyorumsadece. birkaç yol denedim ama olmadı
Alanları form üzerinden işaretlemek suretiyle secmek istiyorum bu konuda yardımcı olabilecek var sa seviniri.
foruma ilk defa katılıyorum. Access konusunda uzman değilim ama birşeyler yapmaya çalışıyorum kendi başıma.
ben veritabanımda bir rapor tanzim etmek istiyorum ancak her kıstas veya veri için için ayrı rapor kullanmak istemiyorum. Br raporum olsun bu raporda istediğim alanlar görünsün. Ama seçimi bir form üzerinde ister Checkboxla ister textboxla. Yapmış oldugum sorgudan alan secmek suretiyle raporda bu alanalr görünsün isrtiyorumsadece. birkaç yol denedim ama olmadı
Alanları form üzerinden işaretlemek suretiyle secmek istiyorum bu konuda yardımcı olabilecek var sa seviniri.