Merhaba;
Excelde küçük bir uygulama yapmak istiyorum. Bu uygulamada formlar seçeneğinde bulunan açılan liste başta olmak üzere bazı diğer denetimleride kullanacağım. Yapmaya çalıştığım ama yapamadığım şey ise açılan listede seçilen isimlerin başka bir sayfada görünmesi. Yani başka bir sayfada bilgiler düzenli bir şekilde olsun istiyorum ve bunları bir rapor gibi yazdırmak. Başlar başlamaz takıldığım bu konu hakkında yardımcı olabilirseniz sevinirim arkadaşlar.
Excelde küçük bir uygulama yapmak istiyorum. Bu uygulamada formlar seçeneğinde bulunan açılan liste başta olmak üzere bazı diğer denetimleride kullanacağım. Yapmaya çalıştığım ama yapamadığım şey ise açılan listede seçilen isimlerin başka bir sayfada görünmesi. Yani başka bir sayfada bilgiler düzenli bir şekilde olsun istiyorum ve bunları bir rapor gibi yazdırmak. Başlar başlamaz takıldığım bu konu hakkında yardımcı olabilirseniz sevinirim arkadaşlar.