herkese selam
hemen hemen hepimiz verileri belli dönemler halinde tutuyoruz (mali yıl, takvim yılı, veya öğretim yılı) bu böyle olunca access belgesinin formları sorguları ve raporları aynı kalıyor faka tabloları her dönem değişiyor.
benim sorum şu; işte bu her yıl değişen tabloları bir yerde saklasak (aynı veri tabanı içinde olur veya başka bir klasörde) onlar bizim arşiv tablolarımız olsa
mesela benim 2005-06 öğretim yılı bilgilerim 05-06 tablosunda bulunsa ben bir açılan kutu veya menü çubuğundan 05-06 sekmesini seçip şu anki formumun KAYIT KAYNAĞINI 06-07 tablosu değil de 05-06 tablosuna bağlasam böylece ben şimdiki formumda geçen yılki öğrenci bilgilerime (arşive) ulaşsam bi çok depolama ve veri arama sorununu çözebilirim diye düşünüyorum.
böyle bir şeyi mümkün kılan bir kod bilen veya elinde örneği olan arkadaşlardan paylaşmalarını rica ediyorum.
kolay gelsin
hemen hemen hepimiz verileri belli dönemler halinde tutuyoruz (mali yıl, takvim yılı, veya öğretim yılı) bu böyle olunca access belgesinin formları sorguları ve raporları aynı kalıyor faka tabloları her dönem değişiyor.
benim sorum şu; işte bu her yıl değişen tabloları bir yerde saklasak (aynı veri tabanı içinde olur veya başka bir klasörde) onlar bizim arşiv tablolarımız olsa
mesela benim 2005-06 öğretim yılı bilgilerim 05-06 tablosunda bulunsa ben bir açılan kutu veya menü çubuğundan 05-06 sekmesini seçip şu anki formumun KAYIT KAYNAĞINI 06-07 tablosu değil de 05-06 tablosuna bağlasam böylece ben şimdiki formumda geçen yılki öğrenci bilgilerime (arşive) ulaşsam bi çok depolama ve veri arama sorununu çözebilirim diye düşünüyorum.
böyle bir şeyi mümkün kılan bir kod bilen veya elinde örneği olan arkadaşlardan paylaşmalarını rica ediyorum.
kolay gelsin