- Katılım
- 25 Aralık 2012
- Mesajlar
- 69
- Excel Vers. ve Dili
- EXCEL 2010 TÜRKÇE
- Altın Üyelik Bitiş Tarihi
- 08/04/2020
Sayın, forum üstadları
Ekli dosyada bir gider tablosu örneği var. İlk sayfada kümülatif ( ayların toplandığı sayfa ) tablo, 01,02,03 shetlerinde ise ocak, şubat ve mart aylarına ait gider tablosu var. Her ay sheet olarak ilave geliyor. 04, nisan ayı olarak devam ediyor ve yıl sonunda toplam 12 sheet oluyor. Her biri bir ayın dökümü oluyor. Ben her ay sonu sayfa ekliyorum ve gördüğünüz üzere kümülatif sayfasına ekliyorum. Tablodaki giderler standart, çok nadir başka bir gider kalemi ilave olabilir. Ancak illere ilerdeki aylarda ilave olabiliyor. Örneğin ocak ayında muğla şubesi yok iken. Şubat ayında ilave olabiliyor.
Benim isteğim her ay manuel olarak kümülatif tabloya adres göstererek toplama ilave yapıyorum. Otomatik olarak kümülatif tabloya toplamları getirebileceğim daha kolay bir yöntem var mıdır ? Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.
Saygılarımla,
Ekli dosyada bir gider tablosu örneği var. İlk sayfada kümülatif ( ayların toplandığı sayfa ) tablo, 01,02,03 shetlerinde ise ocak, şubat ve mart aylarına ait gider tablosu var. Her ay sheet olarak ilave geliyor. 04, nisan ayı olarak devam ediyor ve yıl sonunda toplam 12 sheet oluyor. Her biri bir ayın dökümü oluyor. Ben her ay sonu sayfa ekliyorum ve gördüğünüz üzere kümülatif sayfasına ekliyorum. Tablodaki giderler standart, çok nadir başka bir gider kalemi ilave olabilir. Ancak illere ilerdeki aylarda ilave olabiliyor. Örneğin ocak ayında muğla şubesi yok iken. Şubat ayında ilave olabiliyor.
Benim isteğim her ay manuel olarak kümülatif tabloya adres göstererek toplama ilave yapıyorum. Otomatik olarak kümülatif tabloya toplamları getirebileceğim daha kolay bir yöntem var mıdır ? Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.
Saygılarımla,
Ekli dosyalar
-
14.4 KB Görüntüleme: 49