Barons
Altın Üye
- Katılım
- 14 Mayıs 2005
- Mesajlar
- 967
- Excel Vers. ve Dili
- Microsoft Ofis 365
- Altın Üyelik Bitiş Tarihi
- 06-01-2040
Merhaba
Bir konuda forumdaki arkadaşlardan düşünce anlamında yardım almak istiyorum.
Ben bir kamu kurumunda yaklaşık 30 kişiye program denmesede excel VBA kullanarak bir dosya hazırladım.Bu dosyada yaklaşık 10.000 satır mevcut ve bu satırların içerikleri belli aralıklarla devamlı değişiyor.Bu değişimlerde tüm dosyayı tekrar mail atarak birimlere gönderiyorum.Buda tabiki dosya yüklü olduğu için mail ile zor ve zaman alıcı oluyor.
Acaba sadece değişiklikleri içeren bir kaç satırlık ek bir dosya hazırlamak ve bunu göndererek dosyayı güncellemek mümkünmüdür? Yani dosyayı alan kişi dosyayı çalıştırdığında ana dosyayı bulacak ve güncelleme yapacak.
Bu konuda fikri olan ve benimle paylaşan tüm arkadaşlara şimdiden teşekkürler
Bir konuda forumdaki arkadaşlardan düşünce anlamında yardım almak istiyorum.
Ben bir kamu kurumunda yaklaşık 30 kişiye program denmesede excel VBA kullanarak bir dosya hazırladım.Bu dosyada yaklaşık 10.000 satır mevcut ve bu satırların içerikleri belli aralıklarla devamlı değişiyor.Bu değişimlerde tüm dosyayı tekrar mail atarak birimlere gönderiyorum.Buda tabiki dosya yüklü olduğu için mail ile zor ve zaman alıcı oluyor.
Acaba sadece değişiklikleri içeren bir kaç satırlık ek bir dosya hazırlamak ve bunu göndererek dosyayı güncellemek mümkünmüdür? Yani dosyayı alan kişi dosyayı çalıştırdığında ana dosyayı bulacak ve güncelleme yapacak.
Bu konuda fikri olan ve benimle paylaşan tüm arkadaşlara şimdiden teşekkürler